من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
ولی درکل یه دید خوبی نسبت به خودتون و امور بهتون میده
و یادتون میده چکار کنین
میدونم حریم شخصیتون چقدر در روح و روانتون اثر داره پس تاپیک های خصوصی نمیام عضو شدم چون:۱. یکسری سئوال بپرسم و زندگی شخصیمو بهتر کنم ۲. پرستارم ...در حد توانم خوشحال میشم کمکتون کنم و دقت کنین؛اول تاپیکم مینویسم آقام تا اگه دوست ندارین نیاین و اگه مشکلی دارین با اومدن من توی تاپیکتون ممنون میشم بگین تا من نظرمو پاک کنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من حتی جرات ندارم برم مغازه لباس فروشی که برای خودم لباس بگیرم همش مادرم برام لباس میخره
منم باددیگران میرم همیشه چی بشه با یه نفر گرم بگیرم حالم از این اخلاقم بهم میخوره
من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
اثر مرکب=اثر همه کارها و فکر هایی که انجام میدیم...همه و همه باهم ایندمون و الانمونو میسازه
میدونم حریم شخصیتون چقدر در روح و روانتون اثر داره پس تاپیک های خصوصی نمیام عضو شدم چون:۱. یکسری سئوال بپرسم و زندگی شخصیمو بهتر کنم ۲. پرستارم ...در حد توانم خوشحال میشم کمکتون کنم و دقت کنین؛اول تاپیکم مینویسم آقام تا اگه دوست ندارین نیاین و اگه مشکلی دارین با اومدن من توی تاپیکتون ممنون میشم بگین تا من نظرمو پاک کنم
من تو جمع کوچیک حرف میزنم ولی اگه جمع بزرگ باشه حتی یک کلمه هم حرف نمیزنم
دقیقا مثل من
تو خانواده خیلی خوبم ولی تو جمع افتضاح دستام میلرزه یه غریبه باهام حرف میزنه از این اخلاقم بیزاااارررم
من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)