2777
2789
19 سالمه

ببین عزیزم شما میگین مادرتون هم همین طور بودن اما خب شما نباید اینقدر گوشه گیر باشین ادم ساکت بودن و اروم بودن بد نیست و اسیب رسون هم نیست اما گوشه گیری مسئله ی خوبی نیست منظورمم این نیست که تو اجتماع ولو بشی ولی همین قدر که هر هفته حداقل دوبار با خانواده بری بیرون لازمه 

ببین اگه این کارو نکنی خدایی نکرده افسردگی میاد سراغت و کم کم فکرای گذشته و کارای ناتموم و ناموفقی کا داشتی هوای ازاد برای هر انسانی واجبه اصلا همین قدر که مانتو رو بپوشی  و لباس هاتو عوض کنی خودش برات یه نشاط میاره چوون خیلی جووونی خیلی اگه این کار ادامه پسدا کنه باعث میشه یه فرد تک بعدی بشی خدایی نکرده و شاید فردا نشه یه سری چیز هارو کنترل کرد...

الان اگه از مادرت هم بپرسی حتما بهت خواهند گفت که این کار چقد بده و ایشون هم حتما پشیمون هستن..

🌹برای اینکه هم حاجت شما و هم حاجت من روا بشیم یه صلوات لطفا بفرس🌹🎓📚میخوام دکتر بشم📒🎓🙏توروخدا واسم دعا کنید🙏
من وقتی تو جمع میشینم حرفی ندارم بزنم چون باید اطلاعات بیشتری داشته باشم باید بیرون برم ولی نمیدونم ...

 بیرون رفتن عادت نمیخواد همت میخواد 

نباید باز یه کاری کنی که انقدر به بیرون عادت کنی که دیگ نتونی دل بکنی 

شاید سه چیزی مثل حس تنبلی تو وجودت هست چون بیرون رفتن یجور تحرک و بعد یا مدت طولانی به بی تحرکی و تنبلی مغز عادت میکنه


🌹برای اینکه هم حاجت شما و هم حاجت من روا بشیم یه صلوات لطفا بفرس🌹🎓📚میخوام دکتر بشم📒🎓🙏توروخدا واسم دعا کنید🙏

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببین عزیزم شما میگین مادرتون هم همین طور بودن اما خب شما نباید اینقدر گوشه گیر باشین ادم ساکت بودن و ...

اتفاقا ما هر سال تابستون میریم شمال نزدیک خونمون جنگل هست بعضی وقتا میریم اونجا میگردیم

ببین عزیزم شما میگین مادرتون هم همین طور بودن اما خب شما نباید اینقدر گوشه گیر باشین ادم ساکت بودن و ...

من کلا حس میکنم بدنم کم انرژی هست اصلا حال ندارم بیرون زود خسته میشم بعدش خودم مزاجم سرده احتمالا بخاطر همونه

اتفاقا ما هر سال تابستون میریم شمال نزدیک خونمون جنگل هست بعضی وقتا میریم اونجا میگردیم

پس خوبه 

ولی خب واضح نگفتی مشکلت مردمن یا تنبلی برای بیرون؟؟؟

🌹برای اینکه هم حاجت شما و هم حاجت من روا بشیم یه صلوات لطفا بفرس🌹🎓📚میخوام دکتر بشم📒🎓🙏توروخدا واسم دعا کنید🙏
من کلا حس میکنم بدنم کم انرژی هست اصلا حال ندارم بیرون زود خسته میشم بعدش خودم مزاجم سرده احتمالا بخ ...

نه اینا یجور سیستم روانشناسی اشتباهه و بیشتر برای روابط با کار میره مزاج سرد از خوردن غذای سرد و مسل به خوردن زیاد اونا میاد 

من خودمم مزاجم سرده ولی خیلی طبیعی و راحت بیرون میرم و میام 

خیلی خودتو درگیر این انرژی ها ومزاج ها نکن بیشتر برای تبرعه هست تا برطرف کردن اشکال تلان کا میگی مامانتون بهتر شدن میتونین از ایشون کمک بخواین  تا ببینین چطور غلبه کردن!

🌹برای اینکه هم حاجت شما و هم حاجت من روا بشیم یه صلوات لطفا بفرس🌹🎓📚میخوام دکتر بشم📒🎓🙏توروخدا واسم دعا کنید🙏
نه اینا یجور سیستم روانشناسی اشتباهه و بیشتر برای روابط با کار میره مزاج سرد از خوردن غذای سرد و مسل ...

مادرم چون زیاد میره بیرون اطلاعاتش خوبه بخاطر همین عوض شد خودش همه چیو به من توضیح داد گفت قبلا که تو خونه میموند خیلی ساکت بود بعد از اینکه بیرون میرفت بهتر شد

تنبلی نیست بخاطر اینکه خیلی ساکتم دیگه کلا ناامید شدم حوصلم سر میره حس میکنم تو خونه راحت ترم

ایشالا درست میشه 

امیدوارم هرچه زودتر نتیجه دلخواهتو بگیری

مطمئنا میتوتی💪💪

🌹برای اینکه هم حاجت شما و هم حاجت من روا بشیم یه صلوات لطفا بفرس🌹🎓📚میخوام دکتر بشم📒🎓🙏توروخدا واسم دعا کنید🙏
من مشکلم اینه که تو جمع حرفی ندارم بزنم اصلا خیلی به خونه وابسته ام نمیتونم برم بیرون

سلام خوبین؟ شما با این مشکلتون چکار کردین؟ 

برای سلامتی بیماران روح و روان صلوات بفرست اگر دوست داری عزیز دل💓
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمککک

آیکاله | 59 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز