ببین عزیزم شما میگین مادرتون هم همین طور بودن اما خب شما نباید اینقدر گوشه گیر باشین ادم ساکت بودن و اروم بودن بد نیست و اسیب رسون هم نیست اما گوشه گیری مسئله ی خوبی نیست منظورمم این نیست که تو اجتماع ولو بشی ولی همین قدر که هر هفته حداقل دوبار با خانواده بری بیرون لازمه
ببین اگه این کارو نکنی خدایی نکرده افسردگی میاد سراغت و کم کم فکرای گذشته و کارای ناتموم و ناموفقی کا داشتی هوای ازاد برای هر انسانی واجبه اصلا همین قدر که مانتو رو بپوشی و لباس هاتو عوض کنی خودش برات یه نشاط میاره چوون خیلی جووونی خیلی اگه این کار ادامه پسدا کنه باعث میشه یه فرد تک بعدی بشی خدایی نکرده و شاید فردا نشه یه سری چیز هارو کنترل کرد...
الان اگه از مادرت هم بپرسی حتما بهت خواهند گفت که این کار چقد بده و ایشون هم حتما پشیمون هستن..