2777
2789

منم نیاز داشتم ب همچین تاپیکی.لطفا لایکم کن

ميشه واسه مادر شدنم لطف کنید صلوات بفرستين و دعام کنین خدا بهم بچه هاي سالم وصالح بده ممنونتون ميشم محتاج دعاهاتون هستم ! 🙇🙇🙇🙇🙏🙏بعد چندسال چشمم به نوشتم خورد😭الان خدارو شکر دوتا بچه سالم دارم😍

اول برو تو سایت سجام ثبت نام کن یه کد رهگیری ۱۰ رقمی واست ارسال میشه . بعد برو تو سایت کارگزاری که انتخاب کردی اونجا هم ثبت نام کن . بعد برو یکی از دفاتر پیشخوان دولت احراز هویت کن بعد ۵ روز رمز عبور و کد کاربری برات ارسال میشه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اول برو تو سایت سجام ثبت نام کن یه کد رهگیری ۱۰ رقمی واست ارسال میشه . بعد برو تو سایت کارگزاری که ا ...

سجام ثبت نام کردم،دیگه بانک لازم نیس برم؟میگن ایمترمتی میشه کد بورس بگیرم باشماره حساب 

برای کد بورسی بانک لازم نیست بری . اینترنتی رو‌نمیدونم به چه صورته

آهان ممنون عزیزم❤اخه یه نفرگفت اینترنتی گرفته وقت نشد بپرسم چجوریه فردازنگ میزنم میپرسم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز