بچها من ی جاری دارم ی پسر و دختر داره پسرش ۴ یا پنج سالشه خیلی منو دوست داره خیلی میاد خونمون مشکلم اینه هر وقت میاد پیشم خیلی خودشو میماله ب بدن من .... ببخشید ی حالت نعوظم پیدا میکنه . هرچی میگم ب شوهرم و خانوادش هیچی نمیگم خودمم خجالت میکشم بخام دعواش کنم چکار کنممممم
من تا حالا ندیدم کسی که از من بالاتره پشت سرم چیزی بگه !!!!! گرفتید چیشد؟
هر اسمی زدم تکراری بود از غصه زدم شیطان رجیم🥴متاسفانه تکراری نبود☹🥺با تمام وجودم این جمله رو قبول دارم 👈توضیح نشانه ی ضعفه! انگار هرچقدر بیشتر توضیح میدی بقیه بیشتر قضاوتت می کنن!😏 واسه بعضیام اینطوریه👈جیب خالی پُز عالی...😂 من نظر شخصیمو میگم هرکسی حق داره نظر شخصیشو بگه..هممون عقل و شعور داریم پس به شعور هم توهین نکنیم🌱🤗با تچکر🥴💙
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.