2789
عنوان

قیافه

406 بازدید | 40 پست

بچه ها به نظرتون اگه کسی به خاطر خوب نبودن قیافش خیلی ناراحت و افسرده شده باشه چکار باید کرد؟

یه نفر که پول آنچنانی هم برای هزینه عمل زیبایی نداره

و باید بگم که اون طرف به روانشناس هم مراجعه کرده اما هیچ نتیجه ای نگرفته

بساز بابا قیافه مهم نیس ذات و باطن مهمه

 یارو از کلاهش خرگوش در میاره، بعد من نتونستم یه گوساله رو از قلبم دربیارم                                             خدایا صبری که دادی به دردی که دادی نمیخوره                 99/9/9 ی خبر خوب بهم میدن       خــُدایــا  حــواســت  هصــ؟صــدای  هِق  هِق  گــریــع  هام  عــز  هَمــون  گــلــویــی  مــیــاد  ڪــِ  تــو  عــز  رگــش  بــع  مــن  نــزدیــڪــتــریــ..!  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ظاهر همه چی نیست

۹/۹/۹۹بهترین اتفاق زندگیم افتاد .....😍😍😍عاشق داداشیمم  که تو تمام مراحل زندگی دستمو گرفت ..همراهم بود ....بهم ثابت کرد که هنوزم مرد خوب وجود داره ...داداشی یه دنیا دوستت دارم ...مرد ترینی
باید عکسشو بذارع نی نی سایت تا کاربرا اعتماد بنفسشو بالا ببرن

😂😃

۹/۹/۹۹بهترین اتفاق زندگیم افتاد .....😍😍😍عاشق داداشیمم  که تو تمام مراحل زندگی دستمو گرفت ..همراهم بود ....بهم ثابت کرد که هنوزم مرد خوب وجود داره ...داداشی یه دنیا دوستت دارم ...مرد ترینی
بساز بابا قیافه مهم نیس ذات و باطن مهمه

عزیزم کلا برای یه اشنایی پرسیدم یه خانمیه که ۳۰ سالشه حالا تا الانم خیلی در امدی نداشته کا بده صرف این عملهای زیبایی کنه

شاید از نظر خودش خوب نیست🤔

۹/۹/۹۹بهترین اتفاق زندگیم افتاد .....😍😍😍عاشق داداشیمم  که تو تمام مراحل زندگی دستمو گرفت ..همراهم بود ....بهم ثابت کرد که هنوزم مرد خوب وجود داره ...داداشی یه دنیا دوستت دارم ...مرد ترینی
هیچ آفریده خدا زشت نیست،سخت نگیره رو ادب واخلاق ومدل حرف زدنش کار کنه

اخه عزیزم واقعا خودش یه حرفی میزنه ینی میگه انقدر این دوره همه عمل های زیبایی انجام دادن که قیافه های امثال من (یعنی خودشو میگه) اصلا هیچی به نظر نمیاد

واقعا من خودمم با حرفش موافقم

عکستو بزار بگم

فرزندم ما دردهای زیادی را چشیده ایم ...دردهایی  که بزرگ شدند و جایشان را به زخم هایی دادند که خوب شدند اما فراموش نه.‌‌...خداوندا بابت نعمت هایی که به من بخشیده ای از شما سپاسگزارم💕💕

عزیزم اول اینکه زشت نداریم 

خوشگلی ندیده

 دوم‌اینکه پیشونیت بباید بلند باشه ....همین 

فرزندم ما دردهای زیادی را چشیده ایم ...دردهایی  که بزرگ شدند و جایشان را به زخم هایی دادند که خوب شدند اما فراموش نه.‌‌...خداوندا بابت نعمت هایی که به من بخشیده ای از شما سپاسگزارم💕💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792