2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 722 بازدید | 70 پست
خیلی سخته😭😭😭

باید قوی باش خانوم گل.سخته ولی باهم بودنتون هم دیگه خوب نیس چون حرمت ها از بین رفته

فکر بستنی تو فریزر نمیزاره بخوابممم.....طفلی هم تنهاست هم سردشه😪😪😌

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دلم براش سوخت

خدایا! از صمیم قلبم و بندبند وجودم هزاران بار شکرت میکنم بابت همسری 💏که به من هدیه دادی..کسی که کنارش فقط و فقط  لمس آرامش و خوشبختیه😍❤شکرت میکنم بخاطر خونواده ی خوب و عزیزم..بخاطر سلامتیشون.. مهربونیشون..دوستت دارم خدای مهربونم..😘🙏
مبارکت باشه عزیزم  چه قد زود عروس شدی😂

من همه رو خوندم..چند سالته..؟؟

ببین من مشلور یه فامیل و تمام دخترهای دور و برم هستم...تجربه ام از شما بیشترِ..چون سنم کم نیست..خیلی وقته یاد گرفتم که احساسی تصمیم نگیرم...هیچ چیز ارزش جوونی ادم رو نداره..خوشبختی رو براحتی میشع با دستات خراب کنی و با یه تصمیم..سرنوشتی برای خودت رقم بزنی که عالم و آدم همیشه مثال بزنن

امضا ندارم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792