سلام به همگی من ازالمان هستم من تازه در این سایت عضو شدم البته درطول حاملگیم مطالعه می کردم ولی هیچوقت وقت نداشتم که بخوام عضو بشم خوشحال می شم با شماها اشنا بشم
سلام پارمیدا جان ما هم تو فکرش هستیم بیایم آلمان بعد،ما برای اقامت میخوایم بیایم میگن خیلی سخت شده اقامتش بعدمن میخوام خونمو بفروشم بیام چند،نفر بهم گفتن که این کارو نکن ریسک بزرگیه ولی خودموشوهرم راضی هستیم فقط،من از غربتش که از مامانم تا چند،سال دورمیشم میترسم که یه وقت دوراز جون نتونه مامانم تحمل کنه ممنونم میشم اگر در مورد اقامتش کمی توضیح بدی اینکه میگن الان دیگه اقامت نمیدن راسته یا چه جوریه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
آره صبا، تا حالا من چندبار مثلا دوچرخمو یادم رفته قفل کنم، نبردن...
تنها دزدی که آز من شده اینجا، یه بار پلاک ماشین بود که دزدیدن، بعد از دو، سه روژ پلیس اون ماشین که پاک ماشین من روش بود را گرفت. داشتن تشریف میبردن لهستان.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد
atrisa jan age too kanalhaye shbkehhaye ejtemaee search koni amozesh zaban almani hörbuch mitooni ketabe sooti peyda koni,man mikhastam linkesh roo barat bezaram ,zaheran az ninisit nemishee ferestad
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
دوستان اگه کسی فرانکفورت یا حومه زندگی میکنه لطفا راهنمایی کنه
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
سلام دوستان من یه مدت نبودم راستش همچنان درگیر کارای ویزامم! هنوز جور نشده و الان شرایط جوریه که هروقت ویزام اومد مستقیم و بی وقفه باید برم آلمان راستش این مدته سر ویزام خیلی اذیت شدم قبل از اونم 1سال و نیم مشکل جدی ای برای سلامتیم داشتم که الان 90خوب شده اما کامل نه و روحیه مو توی اون 1سال و نیم نابود کرد. احساس میکنم روحم مرده حالا با این وضع باید اورژانسی پاشم برم آلمان! حتی الان نمیدونم 2روز دیگه ایران هستم یا نه و اینکه یهو بدون آمادگی بخوای بری اون کله دنیا تنها برام خیلی سخته مخصوصا اینکه یه خونه اجاره کرده بودم اما به خاطر مشکل ویزام 1ماه خونه خالی موند و چون مطمئن نبودم برسم آلمان به طرف گفتم ماه دیگه اجاره نمیکنم و بنابراین وقتی برم از خونه ام خبری نیست و خب اینم باز مضطرب ترم میکنه! من برلین هیچکسو نمیشناسم و از طرفی همکلاسیام اکثرا امریکایی و انگلیسی هستن که با لهجه حرف میزنن چندبار باهاشون حرف زدم بعضی حرفاشونو اینقد تند و با لهجه میگن و اونقد از اصطلاحات عامیانه خودشون استفاده میکنن که من بعضی وقتا کامل متوجه نمیشم!! اونجا رفتم اینم کلی فشار بهم وارد میکنه تازه حجم درسا و امتحانا به کنار واقعا حس بدی دارم! نمیدونم اینارو اصلا چرا گفتم شاید دردو دل بود اما واقعا هنوز نرفته نمیدونم چجوری باید با این همه فشار کنار بیام مخصوصا که توی 2سال اخیر مشکلات جسمی و روحی زیادی داشتم وبه اندازه کافی خالی و داغون هستم!
ایوای پانیذ هنوز ویزات نیامده؟؟!! ببین خودتو نگران اینجا نکن. همه اینهایی که دانشجویی اومدن تنها اومدن.. فکر میکنی چند درصد اینجا آشنا داشتن. کمکی از دست من برمیاد برات انجام بدم؟
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد
عزیز دلمی پارمیدای مهربون. برادرم دو سه روز اول از مونیخ میاد سراغم و این باز شرایطو برام حداقل واسه دو سه روز اول بهتر میکنه نه عزیزم ممنونم از لطفت ولی همین که گفتی حس خوبی بهم داد :)
سلام دوستان فامیلمون از ایران دارن میان پیشم با ویزای شینگن، گواهینامشون بینالمللی کردن تو ایران، میتونن اینجا رانندگی کنن با ماشین اجاره ای تو ااروپا؟ ممنونم
سلام صبح بخیر طلا جان بله میتونن، گواهینامه بین المللی برای همینه دیگه
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
پانیذ جان به سلامتی البته من مثل پارمیدای عزیز نزدیک نیستم، ولی خب هر وقت احساس کردی از ما کمکی بر میاد بگو بهمون
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.