2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
سلام پارمیدا جان ما هم تو فکرش هستیم بیایم آلمان بعد،ما برای اقامت میخوایم بیایم میگن خیلی سخت شده اقامتش بعدمن میخوام خونمو بفروشم بیام چند،نفر بهم گفتن که این کارو نکن ریسک بزرگیه ولی خودموشوهرم راضی هستیم فقط،من از غربتش که از مامانم تا چند،سال دورمیشم میترسم که یه وقت دوراز جون نتونه مامانم تحمل کنه ممنونم میشم اگر در مورد اقامتش کمی توضیح بدی اینکه میگن الان دیگه اقامت نمیدن راسته یا چه جوریه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره صبا، تا حالا من چندبار مثلا دوچرخمو یادم رفته قفل کنم، نبردن...


تنها دزدی که آز من شده اینجا، یه بار پلاک ماشین بود که دزدیدن، بعد از دو، سه روژ پلیس اون ماشین که پاک ماشین من روش بود را گرفت. داشتن تشریف میبردن لهستان.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
مینا جون سلام
والا من اصلا نمیدونم چی بگم. اگر سوال مشخصی داری بپرس عزیزم اگر اطلاعی داشته باشم حتماً کمک میکنم.

همینجوری به نظر من هم خونتون را ایران نفروشید. اول بیایید ببینید خوشتون میاد اصلا بعد بفروشیدش.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1478212&T=فرانفورت_خانم_آقایون_سان_
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
دوستان اگه کسی فرانکفورت یا حومه زندگی میکنه لطفا راهنمایی کنه
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
سلام دوستان من یه مدت نبودم راستش همچنان درگیر کارای ویزامم! هنوز جور نشده و الان شرایط جوریه که هروقت ویزام اومد مستقیم و بی وقفه باید برم آلمان راستش این مدته سر ویزام خیلی اذیت شدم قبل از اونم 1سال و نیم مشکل جدی ای برای سلامتیم داشتم که الان 90خوب شده اما کامل نه و روحیه مو توی اون 1سال و نیم نابود کرد. احساس میکنم روحم مرده حالا با این وضع باید اورژانسی پاشم برم آلمان! حتی الان نمیدونم 2روز دیگه ایران هستم یا نه و اینکه یهو بدون آمادگی بخوای بری اون کله دنیا تنها برام خیلی سخته مخصوصا اینکه یه خونه اجاره کرده بودم اما به خاطر مشکل ویزام 1ماه خونه خالی موند و چون مطمئن نبودم برسم آلمان به طرف گفتم ماه دیگه اجاره نمیکنم و بنابراین وقتی برم از خونه ام خبری نیست و خب اینم باز مضطرب ترم میکنه! من برلین هیچکسو نمیشناسم و از طرفی همکلاسیام اکثرا امریکایی و انگلیسی هستن که با لهجه حرف میزنن چندبار باهاشون حرف زدم بعضی حرفاشونو اینقد تند و با لهجه میگن و اونقد از اصطلاحات عامیانه خودشون استفاده میکنن که من بعضی وقتا کامل متوجه نمیشم!! اونجا رفتم اینم کلی فشار بهم وارد میکنه تازه حجم درسا و امتحانا به کنار واقعا حس بدی دارم! نمیدونم اینارو اصلا چرا گفتم شاید دردو دل بود اما واقعا هنوز نرفته نمیدونم چجوری باید با این همه فشار کنار بیام مخصوصا که توی 2سال اخیر مشکلات جسمی و روحی زیادی داشتم وبه اندازه کافی خالی و داغون هستم!
ایوای پانیذ هنوز ویزات نیامده؟؟!! ببین خودتو نگران اینجا نکن. همه اینهایی که دانشجویی اومدن تنها اومدن.. فکر میکنی چند درصد اینجا آشنا داشتن. کمکی از دست من برمیاد برات انجام بدم؟
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
عزیز دلمی پارمیدای مهربون. برادرم دو سه روز اول از مونیخ میاد سراغم و این باز شرایطو برام حداقل واسه دو سه روز اول بهتر میکنه نه عزیزم ممنونم از لطفت ولی همین که گفتی حس خوبی بهم داد :)
سلام دوستان فامیلمون از ایران دارن میان پیشم با ویزای شینگن، گواهینامشون بینالمللی کردن تو ایران، میتونن اینجا رانندگی کنن با ماشین اجاره ای تو ااروپا؟ ممنونم
سلام صبح بخیر طلا جان بله میتونن، گواهینامه بین المللی برای همینه دیگه
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
پانیذ جان به سلامتی البته من مثل پارمیدای عزیز نزدیک نیستم، ولی خب هر وقت احساس کردی از ما کمکی بر میاد بگو بهمون
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز