بچه هاااااا بچه هاااااا سلام.
اومدم تاپیک از قعر جدول نجات بدم یک.
اومدم بگم آرش داره تور اروپا میذاره، سوم دسامبر هامبورگه دو.
اومدم بپرسم تو کنسرت ها قسمت وی ای پی فقط باید به صورت یبس نشست و دست زد یا میشه قر هم داد؟ ( سه) والا ما میخوایم Stehplatz بگیریم از ترس از دستمالی شدن توسط اقایون هموطن نمیدونیم اینکارو کنیم یا نه. وگرنه ما که تو کنسرت بشین نیستیم.