2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
پانیذ جان به نظر من بهترین کار اینه که خودت با اداره مربوطه تماس بگیری و از خودشون بپرسی که چقدر مهلت داری که خودت رو ملده کنی،اگه زبانت خوب نیست از برادرت کمک بگیر،چون اگه راهنمایی اشتباه بشی ممکن تو تمدید اقامت بعدیت با مشکل جدی روبرو بشی،در ضمن من هم برلین زندگی میکنم از اونجایی که تا حالا چند تا شهر مختلف رو تجربه کردم ،از نظر من شهر بینظیریه ، چون توش خیلی خارجی زیاد هستادم احساس غربت نمیکنه،

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پارمیدا جان من از شما یه راهنمایی می خوام دختر من اولین سالی که مهد می ره چند وقت دیگه تولدشه،عزیزم اینجا پدرومادرها چه تدارکی برای جشن تولد بچه ها تو مهد می بینن،؟هفته پیش یه مادری دیدم که 2تا نایلون که نمیدونم توش چی بود با خودش اورده بود مهد ،تا به اون روز اصلا فکرم به این قضیه نرفته بود که در اینموقعیت چیکار باید کرد،ممنون میشم راهنمایی کنی
سلام خانومای گلی که در آلمان زندگی میکنید . یه راهنمایی ازتون میخوام میشه بگید بورس کار کوتاهی مو و کاشت ناخن توی المان خوبه یا نه ؟ تو ایران کاشت ناخن به صورت حرفه ای واقعا درآمد خوبی داره میخوام بدونم اونجا هم همینجوره؟ مرسیییییییییییییییییییییییی
سلام دوستان. من تازه عضو این فرم شده ام. یک سوال داشتم که خواهش میکنم از دوستان اگر اطلاعاتی دارن بنده را راهنمایی کنند. من در ورودم به آلمان بالای 30 سال هستم و ویزای دانشجویی دارم. این طور که متوجه شدم باید بیمه خصوصی بگیرم. ی سال داشتم در مورد پوشش بیمه های خصوصی در ارتباط با هزینه های بارداری. اینکه آیا پوشش میده یا نه؟ . اگر شامل میشه چه مقدار از هزینه ها را ساپورت می کنه. ممنون میشم راهنمایی کنید.
مبینا جان بیمه خصوصی خیلی شرایط بهتری داره نسبت به بیمه های دولتی ،من خودم 5 سال بیمه خصوصی بودم ،شرایط یبمه خصوصی خیلی بهتر از دولتی ،تمام هزینه ها زایمان رو متقبل میشه از جمله اتاق خصوصی ،تمام داروها رایگان حتی ویتامینها ،ولی بیمه های دولتی خیلی داروها رو پوشش نمی دن ،فقط حواست باشه که خیلی بیمه ها برای تقبل هزینه زایمان شرایط خاصی دارن مثلا بیمه من زمانی هزینه بارداری و زایمان رو قبول می کنه که بارداری حداقل 1 ماه بعد از قرارداد بیمه صورت گرفته باشه ،تو بعضی شرکت های بیمه این مدت خیلی بیشتر هست،
سلام خدمت همه عزیزان من ١٤ هفته هست که از همسرم دور هستم و خیلی این دوری فشار میاره می خواستم بپرسم در ویزای پیوست به همسر بعد از اینکه همسر رو در المان جهت ارــه مدارک بخوان باز چه مدت طول می کشه که ویزا صادر میشه؟ ممنون میشم جواب بدین🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
پریسا جون والا من توی دور و بری هام دیدم که ویزای پیوست حدودا سه ماهه میادش، ان شا الله مال شما هم به همین زودیا بیادش راستی اگه موردی نداره سوال بپرسم که آیا همسرتون کاری ویزا گرفتن؟ اگه بله، چقدر از زمان مصاحبه شون طول کشید تا ویزا بیاد؟
پریسا جون برای من دقیقا 99 روز طول کشید.. تو اوج اومدن پناهنده ها ایشالا برای شما همین روزا میاد
تو که نازنده بالا دلربایی تو که بی سرمه چشمون سرمه سایی تو که مشکین دو گیسو در قفایی به مو گویی که: "سرگردون چرایی؟!"
ما هم همچنان منتظر جواب سفارتیم برای ویزامون... بیشترین چیزی که اذیتم میکنه اینه که باردارم و نمیدونم واقعا اگه تا قبل از تولد بچه ویزا نیاد و ما نتونیم خودمون را ملده کنیم بعدش چی میشه؟! توی مدارک هیچ چیزی راجع به این بچه ای باردارم نیست پس یعنی دوباره برای پیوستش باید کلی زمان بگذره؟ سفارت هم هیچ پاسخگو نیست، تلفن ها همیشه اشغال، ایمیل را جواب ندادند و حضوری هم فقط گفتن که حتما ایمیل بزنین.... پسرم پنج سالشه و خیلی نگران مدرسه رفتن و فرایند یادگیری زبانش هستم خلاصه که الان نزدیک پنج ماهه معلق موندیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792