ما هم همچنان منتظر جواب سفارتیم برای ویزامون... بیشترین چیزی که اذیتم میکنه اینه که باردارم و نمیدونم واقعا اگه تا قبل از تولد بچه ویزا نیاد و ما نتونیم خودمون را ملده کنیم بعدش چی میشه؟! توی مدارک هیچ چیزی راجع به این بچه ای باردارم نیست پس یعنی دوباره برای پیوستش باید کلی زمان بگذره؟ سفارت هم هیچ پاسخگو نیست، تلفن ها همیشه اشغال، ایمیل را جواب ندادند و حضوری هم فقط گفتن که حتما ایمیل بزنین.... پسرم پنج سالشه و خیلی نگران مدرسه رفتن و فرایند یادگیری زبانش هستم

خلاصه که الان نزدیک پنج ماهه معلق موندیم