2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه هاااااا بچه هاااااا سلام.

اومدم تاپیک از قعر جدول نجات بدم یک.
اومدم بگم آرش داره تور اروپا میذاره، سوم دسامبر هامبورگه دو.

اومدم بپرسم تو کنسرت ها قسمت وی ای پی فقط باید به صورت یبس نشست و دست زد یا میشه قر هم داد؟ ( سه) والا ما میخوایم Stehplatz بگیریم از ترس از دستمالی شدن توسط اقایون هموطن نمیدونیم اینکارو کنیم یا نه. وگرنه ما که تو کنسرت بشین نیستیم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
آرش عالیه، من توی دوسلدورف کنسرتش رو رفتم نمیدونم پارمیدای عزیزم، یادمه نمیدونم این بود یا شب پره که وی آی پی رو چیده بودن درست دور جایگاه دورش هم طناب کشیده بودن! تصور کن یه سری ملت اونجا نشسته بودن برای خودشون بسیار با وقار! دورشون ما وحشی ها داشتیم خودمونو میکشتیم!!!! وی آی پی نگیر اصلا که فقط پولت حروم میشه! چون توئی که من میبینم مطمئنا اصلا رنگ صندلیت رو هم نمیبینی! دوست آقا نداری ایرانی؟ یا همسرت؟ آرش رو که میشناسن! و خوش به حالت و خوش بگذره و آرش خیلی گوگولی و ماهه و ....
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
مریم جونم این کنسرت هم با شهرام شب پره باهمه... آره من آخه فقط برای رقص میرم فکر کن شهرام بخونه بشینی از لحاظ هنری به ترانه هاش گوش بدی، قر داره، قررررر پس همون Stehplatz بگیرم نه؟ والا من و خواهرم چندتا دوست آقا داریم باید ازشون بپرسیم ببینیم میان یا نه.... تو کنسرت اندی که تعریف کردم مثلا با دوست آقا بودم مرسی عزیزم. شما نمیایین؟
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
خوش بگذره به دوستان "مذکر" بگو سمت شون چیه ها! بادیگارد! قر مر ندن! نه دیگه أنشالله دفعه بعد
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
ههههه بابا این دوست من با دوست دختر غیر ایرانیش اومده بود. بعد من و دوست دخترش شروع کردیم رقصیدن یهو با دیدم چندتا پسر بیست ساله اینها با قر زنووونه شدیددددد دارن میان طرف ما، هیییییییییی میامدن با ما برقصن محل نمیذاشتیم اخرش اومدن.. دوست دختر دوستم هم هی لبخند میزد نمیفهمید رفتم دوستم از دم میز بار پیدا کردم میگم تشریف بیارید مارا خوردن. دوستت هم که متوجه نیست اینها دستمالیش میکنن ها... بعد تازه تشریف آورده. اصلا اونروز همون یه آقا باهامون بود ما چهارتا دختر بودیم. معلوم هم بود که پارتنر همه که نیست. ایندفعه باید تعداد عناصر ذکور بیشتری ببریم با خودمون. بگیم دایره بزنن دورمون ما برقصیم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا جان ممکنه بگی از چه سایتی برنامه کنسرت ها رو میبینی؟
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
خیلی ممنونم عزیزم شهرهای دیگه رو نمیبینم، فقط همونجا میاد؟ فرانکفورت نمیره؟ گوگوش رو نمیری؟ من ممکنه گوگوش رو برم
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
گوگوش میره کلن نه؟ خیلی دوره اونطرف به من... من برم هامبورگ شب میرم خونه خالم اینها اونها را هم می بینم. تو سایت رادیو جوان هم برنامه کنسرت ها را میزنه. گاهی
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792