بچه ها یه سئوال در ادامه مشکل جا توی مهدکودک نشستم و به هر مهدکودکی که مناسب بود إیمیل زدم، متاسفانه آقای مدیر احتمالا عمدا من رو معطل کرد تا شروع تعطیلات مدرسه و مهدکودک فعلا فقط یه دونه جواب أوکی داده، منتهی توی گروه سنی مختلط، altersgemischten Gruppe, کسی از مزایا و معایبش چیزی میدونه؟ تابحال بچه هیچکدوم از شما توی چنین گروهی بوده؟ ٥ تا بچه رو از ٢ سال به بالا میگیرن و ١٠ تا ٦-٣ سال، دخترم رو زودتر میتونن بگیرن که از هر لحاظ بهتره
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.