2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
هوا اینجا متغیره... کجای آلمان قراره باشن همسرت؟ ولی این دو هفته قراره هوا بالای بیست درجه باشه.. یه کت یا کاپشن بهاره همیشه لازمه.. شبها کمی سردتر میشه... ولی کلا ماها با بلوز و شلوارک میریم بیرون. ممکنه یکی از ایران بیاد براش سرد باشه. لباس بهاره ایران مناسبه فکر کنم. چتر هم لازمه. اینجا عطر و لوازم آرایش و لوازم بهداشتی خیلی خوبه. کلا همه چیزش خوبه
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
مرسی پارمیدا جون...اگه اشتباه نگم اسن قراره بیان... میشه لطف کنی مارک خوبه لوازم ارایشیو هم پیشنهاد بدی؟
امروز زنی را دیدم ک روی گونه اش شکوفه ی انار داشت...شک ندارم که مردی عاشق او را بوسیده است...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به سلامتی. لانکوم و کلینیک خیلی خوبه. maybelline و astor هم خوبه... من از این چهارمارک زیاد استفاده میکنم... صابون و... هم ولدا... و البته ایو روشه
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
مرسی پارمیدا جون ک جواب میدی عزیزم...یه سری مرکز خرید و فروشگاهم معرفی میکنی؟ میگه برلینم میرن...جاهایی ک قیمتای مناسب تر هم باشه
امروز زنی را دیدم ک روی گونه اش شکوفه ی انار داشت...شک ندارم که مردی عاشق او را بوسیده است...
تو برلین پاساژ الکسا alexa در الکساندرپلاتز Alexander Platz پاساژ خوبیه.... همه نوع قیمتی هم هست... همون جا الکساندر پلاتر از ایستگاه قطار تا الکسا فروشگاه های دیگه ای هم هست مثل کاوف هوف Kaufhof . فروشگاه کاراشتات هم خوبه... فروشگاه DM و مولر و روس من هم برای لوازم آرایشی به نسبت ارزون تر هستن. الکساندر پلاتز یه محل و یه ایستگاه قطار هست که تقریبا مرکزی هم هست. رفت و آمد بهش راحته و مشخصه
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا جون شرمنده پیدات کردم ول کنت نیستم...پول با خودشون دلار یا یورو بیارن فرقی نداره؟ و واسه خرید لب تاپ و اینجور چیزا چی؟ جایی سراغ داری؟ چ مارکی؟
امروز زنی را دیدم ک روی گونه اش شکوفه ی انار داشت...شک ندارم که مردی عاشق او را بوسیده است...
یورو بهتره. دلار هم بیارن باید برن بانک یورو بخرن. لپ تاپ خود من دل هست خیلی راضیم. ما این چیزها را از خود کمپانی ها آنلاین میخریم نمیدونم کدوم فروشگاه میشه خرید... از همسرم می پرسم برات.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام به هنه من قراره تا یک ماه دیگه برم دارمشتات واسه کتفرانس تنها هستم و خیلی استرس دارم هتلم فرانکفورته کسی اطلاعاتی درباره حمل و نقل داره تا دارمشتات?کلا کسی ازفرانکفورت هست?
سلام دوستای خوب..... احتباج به اطلاعات دارم ممنون میشم راهنماییم کنید: میخواستم بدونم دوره های آموزش گریم ومیکاپ عروس یا کاشت ناخن یا .... در المان به چه صورت هست؟دوره های فشرده ای هست که عموم بتونن از اون مدرک بگیرن؟هزینش چقدر هست؟و...
تمنای وجودم را پروردگارا فقط ار تو تمنا میکنم...........
راسپینا جان اطلاعی ندارم... میدونم دوره های خاص دارن و مثل تحصیل میمونه... هم تئوری دارن و هم عملی و امتحان و .... ولی بیش از این اطلاعی ندارم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
راسپینا متاسفانه منم اطلاع ندارم بانو برای زبان انگلیسی یا آلمانی؟
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ی کلیپ فرستادم

my_00 | -8 ثانیه پیش

کددد😐😐😐

boloberym | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز