هوا اینجا متغیره... کجای آلمان قراره باشن همسرت؟ ولی این دو هفته قراره هوا بالای بیست درجه باشه.. یه کت یا کاپشن بهاره همیشه لازمه.. شبها کمی سردتر میشه... ولی کلا ماها با بلوز و شلوارک میریم بیرون. ممکنه یکی از ایران بیاد براش سرد باشه. لباس بهاره ایران مناسبه فکر کنم. چتر هم لازمه. اینجا عطر و لوازم آرایش و لوازم بهداشتی خیلی خوبه. کلا همه چیزش خوبه