2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
بچه ها یه سئوال در ادامه مشکل جا توی مهدکودک نشستم و به هر مهدکودکی که مناسب بود إیمیل زدم، متاسفانه آقای مدیر احتمالا عمدا من رو معطل کرد تا شروع تعطیلات مدرسه و مهدکودک فعلا فقط یه دونه جواب أوکی داده، منتهی توی گروه سنی مختلط، altersgemischten Gruppe, کسی از مزایا و معایبش چیزی میدونه؟ تابحال بچه هیچکدوم از شما توی چنین گروهی بوده؟ ٥ تا بچه رو از ٢ سال به بالا میگیرن و ١٠ تا ٦-٣ سال، دخترم رو زودتر میتونن بگیرن که از هر لحاظ بهتره
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
نزدیک محل کارم هم هست
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


titi برای خرید لوازم الکتریکی و برقی و غیره چون ساکن اینجا نیستید میتونید از فروشگاه saturn یا Media Markt و یا حتی Galeria Kaufhof خرید کنید برای کساییکه ساکن هستن روش پارمیدا بهتره، اخیراً و اتفاقی متوجه شدم، شیشه صفحه گوشیم ترک خورد بدون علت و بردم نمایندگی اپل، چون از فروشگاه اینترنتی خودشون خریده بودم بدون هزینه تعویض کردن، ولی ظاهرا فروشنده های دیگه حداقل چنین موردی رو قبول مسئولیت نمیکنن کاوف هوف حسنش اینه که اگه وسیله رو استفاده نکنید همیشه میتونید پس بدید! خودم پرسیدم وقتی برای مادرم وسیله آشپزخونه میخریدم که اطمینان نداشتم خوشش بیاد همون گالریا کاوف هوف تقریبا همه چیز رو داره (من شخصا لباس برای خودم نمیخرم! ولی برای همسرم و دخترم چرا) اما عطر و لوازم آرایش بهداشتی عالی داره اگه بیشتر بخواهید هزینه کنید فروشگاه های زنجیره ای بروینیگر اجناس مارک دار و درجه یک دارن البته نمیدونم آیا همه جای آلمان شعبه دارن یا فقط همینجا هست برای این اشتوتگارتی های دماغو!😂 سر جریان مهد واقعا حوصله شون رو ندارم، من برای پذیرش دانشگاه اینقدر کاغذ بازی و بگیر و ببند نداشتم!
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
پارمیدا کی و چطور مزاحم شده؟ چه وحشتناک!
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
بانو برلیتز خیلی خیلی معروفه، مثل گوته
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
این رو بخونید حتما http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1429324&T=اینه_تهوع_آوره_ولی_بدونید_بهتره_
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
سلام خانما و مامانای تاپیک من میخام برای ارشد اپلای کنم بین انتخاب آلمان و اتریش موندم شنیدم اتریش خیلی گرون درمیاد و بعد تحصیل کار سخت گیر میاد.واسه همین میخام شانسم واسه آلمان امتحان کنم مریم جون و خانمایی که از طریق تحصیل رفتین به نظرتون برای ارشد مجدد سفارت بهم ویزا میده؟راستش تو سایت اپلای ابرود اصلن راحت نیستم گفتم از شما خوبان مشورت بگیرم
سمانه من از طریق ویزای دانشجویی نیومدم! ازدواج کردم، بعدش خواستم مجددا فوق لیسانس بخونم و پذیرش هم گرفتم، خیلی راحت پذیرش دادن بهم به نظر من برای یه شاخه مرتبط ولی نه دقیقا مشابه پذیرش بگیر، برای رزومه ات هم بهتره، بعدها درک نمیکنن چرا دو تا ارشد مشابه داری؟
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
هزینه تحصیل توی آلمان بسته به إیالت و دانشگاه متغیره ، ولی در کل مناسبه
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
بانو زبان آلمانی گذشته از آموزشگاه خوب، فقط و فقط پشتکار میخواد من تا سطح ب ٢ رفتم VHS و خیلییییی هم راضی بودم و امتحانم رو هم شدم ٩٦٪‏ ولی توی همین اینستیتوت از دوره های DSH معادل C1 اصلا خوشم نیومد و رفتم دوره های دانشگاه، واقعا عالی بود! کلا الان به عقب برگردم از اول دوره های دانشگاه رو میرم، محیطش فعال تره، بیشتر کار میکنن، بچه ها اغلب برای پذیرش بیشتر انگیزه دارن، خب کلاسای دیگه ممکنه خیلی ها همینطوری یا از روی بیکاری یا فقط برای تمدید ویزا بیان، یعنی رفع تکلیف، خب اینها توی اتمسفر کلاس تأثیر میزاره از من به شما نصیحت، برو ببین دانشگاه های نزدیک به شما چه آنگبوت هایی دارن، همون هارو برو، در واقع همین امروز برو ببین تا ترم شروع نشده، دیدی هم شروع شده صبر نکن، بلند شو برو پیش شون و حتی یک هفته م گذشته باشه قبول میکنن ممکنه کمی گرون باشه اما أرزش داره، در ضمن مدرکی میگیری معادل آیلتس یا تأفل
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
سلام بچه ها لطفا به این تاپیک سر بزنین نظرتون را بگید, چون آلمان هستین روابط کاری را اینجا بهتر شاید درک کنید... مخصوصا تو مریم جون اگر لطف کنی خوشحال میشم. http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadid=1432427&T=دوستانی_شغلشون_مربوط_رسانه_هست_برای_&postID=55312639
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
در مورد گروه مختلط سنی خودم تجربه ای ندارم... همیشه دلم میخواسته بچه هام برن ولی خب زود پر شده... خیلی طرفدار داره و میگن خوبه و بچه ها رابطه با سنین مختلف را یاد میگیرن.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
خب پس خوبه، میفرستمش، بخصوص که سه ماه زودتر میتونه بره
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز