پانیذ جان خیلی خیلی خوشحالم عزیزم. به سلامتی. واااای یاد روزی افتادم که ویزای خودم آماده شد... اصلا رو ابرا بودم. خیلی حس خوبیه لذت ببر

راستش در مورد قانون نامه مستاجر دوم نمیدونم چیزی ولی فقط میدونم که اگر خودت ملده نکنی ممکنه مشکل برات پیش بیاد. از این ریسکها نکن.
اون خانم میتونه خودش را برای دومین محل زندگی ملده کنه... بعد تو اگر خودت ملده نکنی روی صندوق پستی اسمت نمیاد و یهو برات دردسر میشه.... شاید هم بهتر باشه خودت پیش برادرت ملده کنی.
از من به تو نصیحت حواست به ایرانی ها باشه. بسکه دنبال تقلب و زرنگ بازی هستن ممکنه ناخواسته بندازنت تو دردسر. دقیقا به خاطر اجاره خونه سر دوست من داشتن کلاه میذاشتن. نمیخوام بدبینت کنم ولی حواست جمع کن خیلی.