2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
بانو امکان داره بیشتر توضیح بدی؟ شرایطش جیه؟
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
شرکتی که اینجا تو ایران کار میکنه تو المان هم دفتر داره . که همسر من رو میفرستن اونجا. ولی گفتن که ممکنه تمدید نشه. حالا ما دنبال این هستیم که توی اون مدت دنبال کار باشه که مدت ویزاش تمدبد بشه.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اسم یا مشخصات اون شرکت رو به من میدی؟
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
بانو جان برادرم علاقه داره از این طریق بیاد، نگران نشو
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
ترنم من یه بخشی از خونوادم آمریکا هستن، اون قسمت دیگه هم خب کارشون طوری که أرزش مهاجرت نداره (مثلا پزشک) یا شرایط سنی شون مثل منه (مثلا بالآی ٤٠) من خیلی دوست دارم حداقل یکی شون اینجا بود، ولی خب اونها به غیر از برادرم چندان میلی ندارن، برادرم هم مطمئن نیستم واقعا، ولی اگه قطعی بخواد من و همسرم حتما حمایت میکنیم
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
ترنم جان به نظرم اگه شرایطش باشه، ارزش تحمل سختیهاشو داره به شرطی که کسی که میاد همکاری لازم رو در یادگیری زبان و شغل و بالاخره مستقل شدن بکنه و تا آخرعمر وابسته نباشه.
بانو جان دیروز قبل از اینکه برم بیرون متوجه شدم که جواب دادی ولی عجله داشتم و گفتم برمیگردم نگاه میکنم ظاهرا پاکش کردی در ضمن من اشتوتگارت جنوب آلمان هستم
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
بچه ها من به شدت مردد هستم برای رفتن. و از طرفی هم دلم نمی خواد این موقعیت رو از دست بدم. واقعا موندم چیکار کنم...یه روز پر از انگیزه و امیدم...فرداش درونم خالی و پر از ضعف و دلتنگیه...خیلیییییییی تصمیم سختیه برام. با اینکه سالها منتظر این موقعیت بودم. من حتی زبان آلمانی رو تاB1 خوندم...یعنی اینقدر منتظر بودم که کارمون درست بشه و حالا که شده بی نهایت مرددم.می دونم که هر کسی تجربه منحصر به فرد خودش رو داره و نمیشه یه نسخه برای همه پیچید. نمی دونم اگه برم اونجا حالم بهتر میشه یا نه؟؟؟ خیلی هم نگران پدر و مادرم هستم که به شدت به من وابسته هستن...روزای پر از استرسی رو میگذرونم
مرسی دوست عزیز
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
بانو کدوم شهر قرار برید؟ ببین هر تصمیمی بگیری درسته، فقط مردد نباش! چون با تردید از این جا رونده و از اونجا مونده میشی!
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
احتمالا وقتی بیایی و بمونی خوشت بیاد مثل بیشتر کسایی که من میشناسم، نگران نباش
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
مریم جان راستش من خیلی مطمئن نیستم به حرفها...آخه کمتر کسی پیدا میشه که حقیقت رو بگه...بخصوص کسایی که اگر هم پشبمون باشن به زبون نمیارن چون نمی خوان بگن که شکست خوردن. خوب خیلیها هم راضی هستن واقعا...ولی نمی دونم چرا یه حسی توی دلم میگه ناراضی ها بیشتر از راضی ها هستن! اووووف.. چقدر ذهنم مشغوله!!!!
بانو تا نیایی و نمونی و تجربه نکنی خودت نمیشه یه طورایی و همیشه توی تردید می مونی، بهتره حالا که همه چیز آماده است بپری توی آب سرد به قول آلمانی ها!
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
سلام دوستای من خوبید؟ کسی هست خودش یا آشنایانش برای ویزای تحصیلی اقدام کرده باشه و فرم امنیتی پر کرده باشه؟ میخوام ببینم درصورت پر کردن فرم امنیتی معمولا چندوقت بعد جواب ویزا میاد؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز