2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
مریم خیلی ناراحت شدم که مشکل کودکستانتون حل نشده هنوز. معمولا اینجا همه شون نت و مهربون هستند و قانونا اجازه ندارن بی احترامی کنند. مگراینکه طرف خیلی عقده داشته باشه. ‌یه راه حل دارم. ببین می تونی دور وبر اون کودکستانی که مدنظرت هست یه کلاس زبانی، دوره ای،... پیدا کنی (فقط در حد ثبت نام غیرقطعی unverbindlich منظورمه)،بعد با یوگندآمت صحبت کنی و بگی که به خاطر کلاست مجبوری اون کودکستان بری و از یوگندآمت بخوای که مستقیما با خود کودکستان هماهنگ کنند و بگن که شما رو اونجا ثبت نام کنند. ممکنه که یه کم مسیرتون دورتر بشه اما به نظرم ارزششو داره. عوضش خیالت آسوده هست. این راه حل من بود، شاید به دردت خورد.
صبا اصلاااا بی احترامی نمیکنه، خیلی هم مثلا مهربونه، ولی خب دیگه.... متوجه نشدم چه کلاسی منظورته و چرا؟! ممکنه توضیح بدی؟
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخ سو فهمیدم راستش من شاغلم و باید برگردم سرکارم که سمت دیگه شهره، این مهدی که میخوام میشه گفت دقیقا روبروی خونه ماست، نوسازه و اینها که البته این قسمتش مهم نیست! ولی میبینم که بعضی مامان ها واقعا از جای دیگه میان دنبال بچه و توی محله حتی ساکن هم نیستن و من و دخترم باید اینقدر دور برم! اگه همون بار اول میگفت مطلقا جا نداریم من اصلا مسئله ای نداشتم! ولی اینکه احساس کنم به هر دلیل داره بهانه می تراشه...
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
saba jan merc az javabet, az unja chandin bar peigiri kardan valy migan ma nemitunim javab ro dobare befrestim ,system error mide agar 2 bar ferestade beshe...hata saati ke online submit shode be iran ro ham be hamsaram dadan, valy tu sefarate alman dar iran esrar daran ke chizi daryaft nakardan va ta daryaft nakonan nemitunan kar ro edame bedan
آناهیتا فقط باید بازم پیگیر بشید همسرتون نمیتونه یه گواهی تأیید بگیره که فرستادن؟ اگه کتبی چیزی دست تون باشه کسی نمیتونه معطل کنه شما رو اگه واقعا گرفته باشن، یه کوچولو تنبل تشریف دارن، اما استرس هم نداشته باش چون ویزای پیوست به خانواده دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
سلام دوستان. ممنون که تجربیاتتون رو با ما به اشتراک میزارید. همسر من هم یک ماه دبگه عازم آلمان هست برای کار. یه سوال دارم و اون ابنکه بهترین راه برای پیدا کردن کار چیه؟ آگهی های اینترنتی و arebeitagentur ؟ حدود یکسال هست که هر دو زبان می خونیم و الان B1 هستیم. به سختی می تونیم صحبت کنیم ولی امیدواریم که با قرار گرفتن توی محیط بتونیم سریع تر راه بیفتیم. تقریبا همیشه از مهاجرت مطمئن بودم ولی حالا که همسرم ویزا گرفته و قضیه کمی واقعی تر و جدی تر شده، تمام وجودم پر شده از تردید و استرس! که اصلا اینکار یعنی مهاحرت درسته یا نه؟ من و همسرم هر دو اینجا تحصیل کردیم و ََشاغل هستیم. خدا رو شکر زندگیمون هم خوبه. یکی از بزرگترین ترسهای من به خاطر سن هست. من ۳۵ و همسرم ۳۶ ساله هستیم و ضمنا بدلیل اینکه همیشه مهاجرت گوشه ذهنمون بوده هنوز برای بچه هیچ اقدامی نکردیم.. میترسم که نتونیم سریع خودمونو با اونجا وفق بدیم.
یعنی گواهی رو بردی و دیدن و بازم إنکار میکنن؟
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
بانو من نظر و تجربه خودم رو میگم: مهاجرت فقط تا زیر ٣٠ سال! من خودم حدود ٣٤ اومدم، البته همسرم مقیم اینجا بود از ١٠ سال قبل از ورود من که دانشجویی اومده، در ضمن من هم زبانم رو تا سقف C1 ادامه دادم همینجا، هم مدرکم رو معادل کردم و هم توی تخصص خودم کار میکنم و بازم صبر کردم و تازه بعد از ٤ سال بچه دار شدم(گفتم که بدونی علی رغم موفق بودن، راضی نیستم اونقدرها) ولی بازم هر کس یه نظری داره، شرایط آدم ها فرق میکنه
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
بچه ها در ادامه مشکل مهدکودک: باورتون میشه این بار رفتم یوگندآمت ، مسئولش مثل بار قبل نت نبود؟ چرا؟!؟!؟! همون حرفای مدیر رو تکرار کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
مریم جون ممنونم از پاسخت . عزیزم ولی بهم بگو که دلایل نارضایتیت چیه؟ دلتنگی و دوری از خونواده؟ یا مشکلات خود اونجا؟ و یا هر چیزی که باعث میشه که با وجود شرایط خوبی که داری بازم احساس رضایت نکنی؟؟؟ ممنون تجربیات شماها خیلی ارزشمنده برای افرادی مثل من
خوب ابنکه آدم بتونه زودتر و تو سن پایین تر بره که خیلی عالیه. ولی خوب اون موقع موقعیتش برامون فراهم نبود ولی الان هست. یعنی به نظر شما تو سن و سال ما ادم بهتره قید ابن موقعیت رو بزنه؟؟ و در واقع نمیارزه ؟؟؟
بانو واقعا نمیشه اینطور قطعی به کسی توصیه کرد که بیاد یا نه! احتمال اینکه شما بیایی و خیلی هم راضی باشی بیشتره! ببین من خیلی از مسائل رو نداشتم واقعا، میشه گفت وارد یه بستر حاضر و آماده شدم، شاید چون نسبتا راحت اومدم شاید شاید شاید قدر نمیدونم! اما شما داری با تلاش خودت میایی
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز