ترنم من یه بخشی از خونوادم آمریکا هستن، اون قسمت دیگه هم خب کارشون طوری که أرزش مهاجرت نداره (مثلا پزشک) یا شرایط سنی شون مثل منه (مثلا بالآی ٤٠) من خیلی دوست دارم حداقل یکی شون اینجا بود، ولی خب اونها به غیر از برادرم چندان میلی ندارن، برادرم هم مطمئن نیستم واقعا، ولی اگه قطعی بخواد من و همسرم حتما حمایت میکنیم
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.