2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
نه ولی زوتسیال پداگوگه دارن. هردو مدرسه ای که پسر من رفته داشتن. بعد معلم ها هم موظفن که سلامت روحی بچه ها را آین شتزن کنن و اگر مسیله ای به نظر میرسه یوگندامت بگن. حالا بسته به مدرسه هست که چقدر مسئولیت پذیر باشن.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نوجون های مشکل دار که پامیشن میرن یک عده رو قتل عام میکنن که چیز جدیدی نیست.تو امریکا هم هر چند وقت یکبار اتفاق می افته. فقط خدا کنه این مهاجرها یا مسلمونهای ساکن نباشن که اوضاع برای ما هی بدتر میشه برای گرفن ویزا.برای این شلوغیا خواهرم نتونسته این ترم بره! من بیچاره که قصدم المان بود با این بکش بکش ها و ناامنی ها که راه افتاده کلی ترسیدم.اصلا دچار استرس شدم .هی دعا میکنم که اتفاقی نیفته!
وای پارمیدا! دیدی خبر رو؟!
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
بچه هاااااا چرا اینجوری شده؟؟؟ تو فرانسه کشیش 80 ساله را تو کلیسا سر بریدن!!!! تو برلین بیمار پزشکش را با اسلحه کشته.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
جنگ روانیه! کی پشتشه و به کجا قراره ختم بشه با این فشار نمیدونم واقعا! خیلی وحشتناکه!
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
واقعا شرایط وحشتناکی ایجاد شده. حتی توی شهرای کوچیک آلمان و فرانسه هم عملیات تروریستی انجام میشه!! آدم حس میکنه دیگه هیچ جایی از آلمان امن نیست و هر آن ممکنه اتفاقی بیفته
وقتی فکر میکنم من قراره یه عمر تو این کشور زندگی کنم و از فکر اینکه این شرایط ادامه پیدا کنه برای همیشه, واقعا وحشت میکنم
به نظرم خوش خیالیه که این شرایطو موقتی و زودگذر بدونیم. چون داعش گروه نیست یه تفکره. شما هرچقدرم که تو عراق و سوریه داعشو نابود کنی تفکر مولد داعشو نمیتونی از بین ببری و این تفکر عین غده سرطانی به همه جا داره سرایت میکنه
تنها راه اینه که یه عزم جدی راه بیفته برای مهار داعش بعدم برکناری بشار اسد و برگزاری یه انتخابات دموکراتیک. اونقوت تمام پناهجوها رو برگردونن به کشورشون
از طرفی باید دست از کوتاه اومدن جلوی عربستان بردارن. عربستان تو گوشه گوشه اروپا داره مسجد میسازه و تفکرات رادیکال و افراطیشو توی همون مساجد تبلیغ میکنه
به نظرم اقدام جدی اینه که دست عربستان از تبلیغات و اصولا داشتن مسجد تو اروپا به کل قطع بشه. یعنی واقعا چندتا دونه بشکه نفت ارزون قیمت اینقد ارزش داره که یه دنیا رو ناامن کنی!
دادستان ضدتروریسم فرانسه روز سه‌شنبه پنجم مرداد در یک نشست خبری اعلام کرد که یکی از مهاجمان به کلیسایی در شمال این کشور، «عادل کرمیش» ۱۹ ساله است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، فرانسوا مولن گفت که این مهاجم دو بار تلاش کرده بود تا در سال ۲۰۱۵ با هویت جعلی راهی سوریه شود ولی حصر خانگی شد و هنگام حمله دستبند الکترونیکی ردیابی به او وصل بود. به گفته وی، این دستبند الکترونیکی هر روز صبح چندین ساعت غیرفعال می شد که با زمان حمله در صبح روز سه شنبه مطابقت می کند.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
به نظر من کلا باید بیشتر کنترل کنن... هر کسی هر شکل خاصی داره بیشتر باید کنترل شه... حالا چکمه نازی یا کلاه سلفی یا هر تصور و عقیده دیگه ای که باعث میشه افراد خود محور و خودشیفته باشن.. حالا به سبب نژاد یا مذهب.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا ، صبا و بقیه مامان های ساکن آلمان مشکل مهد دخترم کماکان حل نشده واقعا نمیدونم این آقای مدیر چرا اینطور رفتار میکنه؟! خیلی نته ها مثلا! ولی تمام این دو هفته رو که تماس نگرفت! امروز خودم پیگیر شدم، دوباره با مسئولش توی یوگندآمت تماس گرفتم و گفتم نکنه تلفنم رو اشتباه یادداشت کرده که فلانی تلفن نزده؟!؟! گفت نه نه! خودش حتما تماس میگیره نگران نباشید! دقیقا دو ساعت بعد مدیر مهد تماس گرفت (فکر کن دو هفته بود ملده نکرده بود خودشو) منم خوشحال جواب دادم، ولی بازم گفت نه! قبل از دختر شما یه نَفَر دیگه توی أولویت هست توی لیست انتظار! یعنی فقط خودمو کنترل کردم که داد و بیداد نکنم! چون کاملا مشخصه که به هر علتی که هست نمیخواد! دفعه قبل گفت یوگندآمت اجازه نمیده! حالا شاه راضی شده این قبول نمیکنه! به نظرتون چیکار کنم؟!
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
مریم من جا تو بودم همون موقع زنگ میزدم یوگندامت و از اپن آقا نقل قول میکردم و میگفتم که لطفا یه مهد که نزدیکت هست را بهت معرفی کنه. 😠😠

کلا جات بودم یه دور مردک مدیر مهد می شستم پهن میکردم رو بند خشک شه.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا کلا من خیلی محافظه کارم، منتهی اگه قراره دخترم توی این مهد نره واقعا باید یه چیزی بهش میگفتم، چون چیزی رو که از دست نمیدادم! البته چیزی هم به دست نمیاوردم! بعدش با دوستم (آلمانیه و خودش هم قبلا مربی مهد بوده) حرف زدم میگفت نه بابا! پرزونلیش برداشت نکن! گفتم چرا؟! قبلا گفت چون یوگندآمت اجازه نمیده! حالا میگه یه بچه جلوتر توی لیسته! وسط صحبت هی حرف عوض میکنه که البته در غیراینصورت هم جا نداریم! یا میگه یه بچه ای هست که امتیازش بیشتره (چون مادرش تنهاست) قبلا هم که گفته بود یوگندآمت هم تماس بگیر همین جواب رو میشنوه! دوستم گفت نه واقعا شخصی نبوده! اله! وای خیلی آدم خوبیه، گفتم برای تو چون تابحال کارت بهش نیفتاده! این آقا راستش به هر علت خودش نمیخواد! وگرنه همونیکه توی لیسته میتونه همین حالا جای دخترم رو توی اون یکی مهد بگیره(به مدیر مهد هم گفتم) نمیدونم پارمیدا امروز که ساعت اداری گذشته بود، فردا با مسئول یوگندآمت تماس میگیرم میگم من اصلا نمیخوام دخترم وارد مهدکودک با این مدیر احمق بشه، ولی خودتون یه جای دیگه رو پیدا کنید برام گاهی حوصله این فست و اونفلکسیبل بودن آدم ها رو ندارم! چون گفتم نه پس نه!
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
من خبر بمب گذاری رو ندیدم توی بی بی سی
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز