2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490810 بازدید | 6289 پست
دستت درد نکنه خانومی. چه مصیبتی! من فکر میکردم ایستگاه قطار بغل فرودگاه باشه. بدعادت شدم به فرودگاه اسخیپول آمستردام که میشه گفت قطار وسط سالن فرودگاه ایستگاه داره!!! پس باید از فرودگاه با اتوبوس برم ایستگاه قطار! می ترسم تابلو راهنماها آلمانی باشه و درست و درمون نتونم راهنمایی بگیرم و گم بشم! بازم یک دنیا ازت ممنونم پارمیدا جان. خیلی کمکم کردی عزیزم. با این سایت هم سر میزنم. یک دنیا ممنون
الهی که هیچ خونه ای بدون بچه نباشه...
عزیزم.. من اون موقع که میایی احتمالا المان نیستم ولی میتونم از یکی از دوستام بپرسم ببینم که ایا میتونه بیاد دنبالت فرودگاه و تا ایستگاه قطار برسونه یا نه؟؟ آره برلین اینجوریه یکمی سخته ... فرانکفورت و هامبورگ از خود فرودگاه قطار رد میشه..
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فدات بشم، خیلی خانومی عزیزم. من با دانشگاه تماس میگیرم میگم یکی رو بفرستن دنبالم... تا حالا که هر چی خواستم بیچاره ها نه نگفتن، امیدوارم با این خواهش هم موافقت کنن. شایدم فرانکفورت گرفتم، گرچه مسیر قطاری م طولانی میشه! ببینم چی میشه. احتمالا بازم سوالاتی برام پیش بیاد و مزاحمت بشم پارمیدا جان. لطف کردی عزیزم
الهی که هیچ خونه ای بدون بچه نباشه...
سلام لطف دارین بچه ها.. نه بابا کار خاصی نمیکنم که. شادان جون سوال کن ولی اگر دیدی به مشکلی برخوردی و .... به من بگو من میپرسم دیگه فوقش میگن نمیتونیم.. ولی هم من هم دوستانم تاحالا از این کارا کردیم نه نمیگن اگر از نظر زمانی براشون مناسب باشه. درهرصورت خوشحال میشم اگر کمکی از دستم بربیاد انجام بدم عزیزم. تمشک جون باگیها را از وقتی بچه میتونه بشینه باید ستفاده کنی برای کمرش ضرر داره... میلان الان 7 ماهشه من هنوز باگی استفاده نکردم.. فکر میکنمالبته از هفته دیگه امتحان کنم ببینم چجوریه. برای آرین هم 8 ماهش که شد استفاده کردم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا جونم بازم ممنونتم. الهی که خدا پشت و پناهت باشه بانو. چشم، حتما اگر کسی نبود بیاد دنبالم خبرت میکنم. من هنوز بلیط نگرفتم و ممکنه اصلا ایرفلوت مستقیم واسه درسدن گیرم بیاد، یا شایدم برم فرانکفورت و بعد قطار درسدن. ببینم چی میشه، حتما خبرت میدم عزیزم. واقعا نمیدونم چطور ازت تشکر کنم که ندیده و نشناخته انقدر بهم لطف داری. اسم میلان خیلی نازه ببوسش
الهی که هیچ خونه ای بدون بچه نباشه...
منظورم اینه که از حالت نیمه خوابیده کالسکه الان میشه استفاده گنم یا تا هفت ماهگی فقط باید کامل بخوابه.چون الان یه کالسکه داره که دوسش ندارم میخوام یگی دیگه بخرم .گفتم دیگه کامل که جای خوابیده داره برای چند ماه اول رو نگیرم فقط اونی که دو حالت داره بخرم .اینجوری قیمتشم مناسب تره
تمشک جون تا وقتی دخملکت نمیتونه خودش بشینه نمیتونی باگی استفاده کنی حتی نیمه نشستشو... حداقل تا 6 ماهگی.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز