دستت درد نکنه خانومی. چه مصیبتی! من فکر میکردم ایستگاه قطار بغل فرودگاه باشه. بدعادت شدم به فرودگاه اسخیپول آمستردام که میشه گفت قطار وسط سالن فرودگاه ایستگاه داره!!! پس باید از فرودگاه با اتوبوس برم ایستگاه قطار! می ترسم تابلو راهنماها آلمانی باشه و درست و درمون نتونم راهنمایی بگیرم و گم بشم!

بازم یک دنیا ازت ممنونم پارمیدا جان. خیلی کمکم کردی عزیزم. با این سایت هم سر میزنم. یک دنیا ممنون