2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490810 بازدید | 6289 پست
خانومای عزیزی که حــــــــــاجــــت دارید ختم دسته جمعی قرآن کریم تقدیم به چهارده معصوم و شهدای عزیزمان http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=892946&PageNumber=1 شما هم در این ماه در این کار خیر سهمیم باشید
انجام کار تـــــــــــایپ و پـــــاورپــــــــــوینت با قیمت اختـــــــــیــاری http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadid=973237&postID=38035772
سلام خانمها، من دوباره مزاحمتون شدم،میخواستم ببینم کسی اینجا از اشتوتگارت هست،من دارم سپتامبر میام اونجا ولی بلیط مستقیم نگرفتم چون باید ترکیش میگرفتم و یه استاپ تو استانبول داشت و با دو تا بچه کوچیک و دو تا لند با زمان کم سخت بود،ماهان برا دوسلدوف گرفتم که قیمتش هم مناسبه،میخوام ببینم به نظر شما خودم میتونم با قطار با بار و بچه بیام اشتوتگارت یا نه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام پارمیدا جون من تو سایت دیدم شما راهنمایی های خوبی به بپه ها کردی گفتم ازت یه سوال بپرسم ما قصد داریم از ایران خارج بشیم مقصد برام مهمه یا امریکا باشه یا المان حالا میخوایم صبر کنیم ببینیم لاتاری 2016 برنده میشیم یا نه ولی همزمانم هم میخوایم شروع کنیم برای اقمات سرمایه گذاری المان مدارکمونو جمع کنیم میخوام ببینم چه کسب و کاری تو المان بهتر جواب میده ؟
کام همگان باد روا کام شما نه...ایام همه خرم و ایام شما نه...
سلام ملی امیر جون اگر بارت زیاده آره سختت میشه اگر دست تنهایی ولی اگر دونفرین نه سخت نیست. سفر خوبی داشته باشی :) فقط حواست باشه که برای قطار صندلی رزرو کنی عزیزم. مخصوصا اگر ساعات شلوغی و یا آخر هفته میرسی. رویا جون والا من تجربه ای در این زمینه ندارم.. فقط شنیدم که خرید پمپ بنزین خیلی خوبه.. ولی میگم, فقط از یه نفر شنیدم و اصلا مطمئن نیستم... بهتره از یه وکیل بپرسی. موفق باشی :)
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام به همگی خوبید من موندم چیکار کنم دوست دارم برم ایران ولی موندم کی برم ،رونیا ماه دیگه مهدش درست میشه اونوقت زمستون که بخوام برم باید یه دوماهی مهد نبرمش ، به نظرتون چیکار کنم؟ برم مهش صحبت کنم وقتش را دیرتر بهم بدن یا اینکه زمستون برم؟؟؟؟
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
قوانین مهدکودک هاشون چه جوریه ؟؟؟ میترسم زمستون برم دوماه ایران بمونم کلا رونیا همه چیش قاطی بشه ...از طرفی هم حالا مهدش درست شده !!!!!!!!
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
سلام ساحل
عزیز باید اطلاع بدی تا زمانی که پولشون رو میدی مشکلی نیست ( اگه بری بگی بعد میای و الان میخوای بری مسافرت
جاش رو میدن به کس دیگه ) باید ثبت نام کنی بعد بگی میخوام برم
میتونی بری میگی میخوام برم مسافرت
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
مرسی سودابه جون , پس بزارم همون زمستون برم ...اونجوری مشکلی پیش نمیاد ؟؟ آخه تازه حرف زدن میخواد یاد بگیره و همینطور همه چیش تغییر میکنه ..مشکلی نیست ؟؟
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
سلام بچه ها باز من اوومدم با سوال هام میخواستم بدونم کسی تا به حال از ایران براش وسایل فرستادن؟ اونجا گمرک باید پرداخت کرد؟ من کلی پوشاک و چند تیکه لوازم آشپزخونه میخواستم بفرسته بعدا مامانم برام , نمیدونم بجز ایران , اونجا هم مبلغی باید بدیم , با کارگو های ایران میفرسته لطفا اگر تجربه دارید کمکم کنید , وسایل هام زیاده تقریبا ٧٠ کیلوش میمونه که بعدا برام بفرستن , وسایل استفاده شده هم هست,نو نیست برای گمرک که ایراد بگیره اونجا ممنون
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
مزده
پارسال خواهرم لوازم خونه مامانم رو فرستاد
هم گمرک داد تو ایران و هم اینجا
البته اینجا زیاد نبود
ولی هر دو طرف باید گمرک رو بدی
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز