سلام بچه ها باز من اوومدم با سوال هام میخواستم بدونم کسی تا به حال از ایران براش وسایل فرستادن؟ اونجا گمرک باید پرداخت کرد؟ من کلی پوشاک و چند تیکه لوازم آشپزخونه میخواستم بفرسته بعدا مامانم برام , نمیدونم بجز ایران , اونجا هم مبلغی باید بدیم , با کارگو های ایران میفرسته لطفا اگر تجربه دارید کمکم کنید , وسایل هام زیاده تقریبا ٧٠ کیلوش میمونه که بعدا برام بفرستن , وسایل استفاده شده هم هست,نو نیست برای گمرک که ایراد بگیره اونجا ممنون
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***