2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
سلام چقدر نوشتین!! آیلار جون من برای پسرهام یه نوع شیاف میذاشتم برای دلدرد خیلییییییییییییییییی خوبه. (نصف شیاف) اسمش هرچی فکر میکنم یادم نمیاد میبینم برات مینویسم. ... حوله هم گرم کن بذار روی شکمش موقعی که دلدرد داره کمک میکنه... قطره زیره بگیر 2 تا 3 قطره را با 2 قاشق چایخوری روغن زیتون قاطی کن و دور نافشو با اون روغن خیلی آروم به جهت عقربه های ساعت ماساژ بده.. کمک میکنه که هوای توی روده هاش سریعتر خالی شه و نفخش از بین بره. خودتم توی غذا خوردن رعایت کن... مثلا سیر اصلا نخور.. پیاز هم فقط اگر توی آب پخته شده بخور....
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ساحل خب کوچولوه هنوز! چه توقعاتی داریها! بچه این سنی تا آدم روانی نکنه دست بردار نیست . خیلی طبیعیه. با صبر و حوصله باهاش برخورد کن 3 سالش که شد درست میشه. بچه های این سنی خیلی امتحان میکنن ببینن مرزشون کجاست. دوستتم خیلی کار بدی کرده... ولی خب فوتبال دیدن برای بچه ها هم اصلا جذابیتی نداره اونم بین اونهمه بزرگتر.. بچه کلافه میشه. ای جانم بوسش از طرف من.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
بانو جان چرا نتونی؟ من خودم به زبان آلمانی درس خوندم. 2 سال حداقل باید زبان بخونی. موفق باشی عزیزم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا جون نمیدونم ولی احساس میکنم بچه های آلمانی ها آرومترن ..چند تا از اطرافیان را دیدم که بچه هاشون خیلی حرف گوش میکنند ...من سعی میکنم دعواش نکنم و بیشتر بهش توضیح بدم که کارش خوب نیست اما انگار تاثیری نداره ..حالا اونقدر هم بد نیست اما بیرون میریم شیطون میشه دیگه ...گاهی یه دفعه ای جلوی یه بنده خدایی را میگیره شروع میکنه حرف زدن !!!!!!!!!!!!! البته به زبون خودش ... از کار دوستم هم خیلی ناراحتم ..من بهش گفتم که با رونیا بهتره خونه خودمون باشیم اصرار میکرد ول کن نبود ..شوهرم که از خدا خواسته ..آخرشم اینجوری شد ... خیلی بهم برخورده به رونیا حرف زده ...
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
خب با مردم حرف بزنه اشکالی نداره که... تازه اینجا اینقدر دل به دل بچه ها میدن و به حرفشون گوش میدن. خوششون میاد.... بنظرم استرس الکی داری. بچه باید شیطون باشه دیگه.. آلمانیها هم که میگی آرومن مال اینه که مامانشون استرس نداره و هی نمیکه نکن و بیا و برو... میذاره تا اونجایی که میشه بچه تجربه کنه.... این مرزبندی *تا اونجایی که میشه* برای یکی بزرگتره و برای یکی کوچکتر... بنظرم مرزبندیتُ بزرگتر کن. به دخملمون گیر بدی من میدونم و تو! وای از نخوردن نگو که آرین هم نی قلیونه!! هیچیییییییییییییییی نمیخوره هیچی! فقط میوه!
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
جالبه بیرون که میبرمش همه نگاهش میکنن و رونیا که از خدا خواسته شروع میکنه ناز کردن و حرف زدن !!!! چند وقت پیش من نبودم یه خانمه از همسرم اجازه گرفته بود از رونیا عکس انداخته بود ... باور کن تو خونه بهش گیر نمیدم آخه چیزی نیست که بخواد دست بزنه ..بیرون همه میریم خرابکاری نمیکنه اما انگار صدای مارو نمیشنوه !!!!!! چرا بچه ها اینجورین ؟؟ براش شیرموز درست کردم اصلا لب نمیزنه
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
مرسی پارمیدا جون، دکتر شربت لفاکس داد که البته باید قبل از شیر دادن بهش بدم، که به نظرم مسخرست من از کجا بدونم کی قراره بچه دل درد بگیره!!!!! اگه اسم شیاف رو بتونی برام پیدا کنی ممنونت میشم
http://images.medpex.de/medias/VCwBiFhQAT2FkgKzQmS0ja-30.image.jpg آیلار جان اینه... به داروخانه بگو برای بیبی میخوای... هر شیافی دا باد نصف کنی و استفاده کنی... من که خیلی راضیم. لفاکس فکر میکنم برای معده درد داده این شیاف به نفخ خیلی کمک میکنه
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ﻭﺍﯼ ﭘﺮﯾﻤﺎﻩ ﻭ ﺳﺎﺣﻞ ﺟﻮﻥ ﻣﻦ ﺩﻟﻤﻮ ﺧﻮﺵ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﺍﺣﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﯿﺪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻫﻢ ﺑﺪ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﯿﺴﺘﻦ ﻭ ﺣﺮﺹ ﻣﯿﺪﻥ ﺧﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺦ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﻦ ﺗﺎﺯﻩ ﭼﻬﺎﺭ ﻣﺎﻫﺶ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﺯ ﺍﻻﻥ ﯾﻪ ﺟﯿﻐﺎﯼ ﺧﻔﯿﻒ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻟﺞ ﻣﯿﮑﺸﻪاﺍﻧﮕﺎﺭ ﻣﺎﺷﺎﻻ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﮐﺘﯿﻮ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﻮﻧﺪﯾﻢ ﺭﺍﻩ ﺑﯿﺎﻓﺘﻪ ﭼﮑﺎﺭﺵ ﮐﻨﯿﻢ .ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺍﻣﺮﻭﺯخﺧﯿﻠﯽ ﺫﻭﻕ ﮐﺮﺩﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪﻣﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻨﺪ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﻫﻮﺩﺵ ﻣﯿﺸﺳﺖ هوراااااا
ﻣﻨﻢ ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﭘﺎﺭﻣﯿﺪﺍجﺟﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﻭﻗﺘﻪ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﻣﺎﻫﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻦ ﺑﮑﻦ ﻧﮑﻦ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻭ ﺍﻭﻧﺎ ﻟﺞ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﺸﻦ ﻭﻟﯽ ﺍﯾﻦ ﺍﻟﻤﺎﻧﯿﺎ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩﻥ ﺑﭽﻪ ﻣﯿﻮﻓﺘﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﻤﺎﻟﻪ ﭘﺴﺘﻮﻧﮑﺸﻮمﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻩ ﺭﻭ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻩ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ ﺩﻫﻨﺶ ....ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﻭﻧﺎ ﺣﺮﺹ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﻓﻘﻂ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﻧﺮﻣﺎﻟﻪ ﺧﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺦ
سلام دوست جونا یه سوال ؟ درامد ماهیانه اونجا چقد باشه زندگی راحت میگذره؟ کسی از شغل پرستاری تو المان اطلاعی داره؟ مامان سام یه چیزایی گفتن ولی اگه کسی بیشتر میدونه میشه کمک کنه یه اگهی جدید خوندم که نوشته مدرک پرستاری ایران قبول ندارن وباید یه دوره یکساله بگذرنن که میشه 6000 یورو و6 ماه کاراموزی که ماهی 400 یورو میدن میخواستم بدونم این مبلغ تا چه اندازه کار ادمو راه میندازه؟
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
ﺭﺍﺳﺖ ﻣﯿﮕﯽ ﭘﺮﯾﻤﺎﻩ ﺟﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﻻﻥ ﮐﺸﺘﻪ ﻣﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ ﻓﻘﻂ ﯾﮑﯽ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻪ ﻭ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﻪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺍﺯ ﺻﺒﺢ ﺗﺎ ﺷﺐ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺩﯾﮕﻪ ﺿﻌﻒ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺍﯾﻨﺠﺎﻡ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺸﻪ ﺭﻭ ﮐﻤﮏ ﯾﮑﺴﺎﻋﺘﺶ ﺣﺘﯽ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺮﺩ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ
سلااااااااام.. ای جانم تمشک... اسم دخملت چی بود؟؟ من عین پیرزنها اسمهای بچه های شما را یادم میره... آخه توی ایت تاپیک انگار یه بیبی بوم اتفاق افتاده هممون بیبی دار شدیم :)) پسر منم هی میگه بغلم کن بامن حرف بزن.. راهم ببر و.... الان 7 ماهشه.. سر ساعت 6 بیدار میشه میگه تو هم پاشو!! پسر اولیم هم 6 بیدار میشد ولی اسباب بازی میدادم دستش آروم میگرفت یه نیمساعتی ولی میلان نه.. اصرار داره منم پاشم بشینم... من سر پسر اولم همه چیز استریل میکردم... الانم میکنم ولی اون موقع ها مثلا پسونکش میوفتاد توی حیاطمون روی چمن فوری میرفتم استریلش میکردم... الان دیگه اونجوری نیستم.... چون پسر اولم با اینکه خیلی مراقب بهداشتش بودم دائم مریض میشد... الان برای میلان اونجوری نیستم چون فکر میکنم بدنش باید کم کم با میکروبها و باکتریها آشنا شه که سیستم ایمنی بدنش قوی بشه. الان پسونکش بیوفته روی چمن فقط میکنمش زیر اب سرد توی حیاط و میدم بهش دوباره... البته کنیا نه ها اونجا پر از انگله.. همه چیز میشورم حسابی ولی المان که این خبرا نیست. ما امروز اینجا پارتی داریم.. البته پارتی که نه دوستانمون میان گریل پیشمون و توی حیاط تی وی میذاریم که فوتبال ببینیم.. کاش آلمان ببره... هوا هم اینجا خیلی خوبه 31 درجه.. عالیههههههههههه آهان بنظر من بچه ها از بدو تولد سختننننننننننننننن تا 3 سالگیشون! وای راه که میوفتن که آدم بیچارست.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز