ساحل خب کوچولوه هنوز! چه توقعاتی داریها! بچه این سنی تا آدم روانی نکنه دست بردار نیست

. خیلی طبیعیه. با صبر و حوصله باهاش برخورد کن 3 سالش که شد درست میشه. بچه های این سنی خیلی امتحان میکنن ببینن مرزشون کجاست. دوستتم خیلی کار بدی کرده... ولی خب فوتبال دیدن برای بچه ها هم اصلا جذابیتی نداره اونم بین اونهمه بزرگتر.. بچه کلافه میشه. ای جانم بوسش از طرف من.