تمشک کوچولو و پارمیدا جون مررررررسی که به وبلاگم سر زدین نمشک کوچولو نی نی م هنوز دنیا نیومده و توی دلم 6 ماهشه

بچه ها من چکار کنم از دست این دکتر ها هنوز به من نگفتن که نی نی م 100 در 100 چیه الانم که دکترم میگه دیگه سونو نمیکنم تا هفته ی سی ام اگه بخوام باید هزینه اش و آزاد بدم / منم اگه بخوام هزینه بدم خوب میرم یه جایی که سونوی سه بعدی داشته باشه / ولی نمیدونم بیمارستان انجام میده یا نه ؟ سونو سه بعدی داره یا نه ؟ چـــکار کنم ///// راهنمایی کنید لطفا