یه چیز دیگه که خیلی برام عجیبه اینه چطوری این همه سال بدون اینکه مریضی داشته باشن عمر میکنن مثلا این توریستا که میان ایران بالای 70 سال دارن ولی ماشاا.... همه رو پا و سرحال و چقد همه لاغرن ولی اینجا از 30 به بعد همه کمردرد و... هنوز میبینی 35 سال ندارن ولی همه دندونا خراب مگه اونجا چیکار میکنن که هم لاغر می مونن هم سالم؟ اینجا با یه زایمان ادم داغون میشه و اگه خودتو بدی دست دکتر دیگه بدتر مثلا خود من بعد زایمان درد دست شدم که الان یه ساله و حتی عملم کردم ولی هنوز ... میگن پیشرفت کردیم ولی یه درد دست ساده رو نمیتونن درمان کنن و فورا هم میگن جراحی عمل جراحی این قضیه داغونم کرده رفتار پزشکا با مردم و اینکه اینقد راحت هر بلایی سرت میارن و هیچی نمیتونی بگی
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم
دلم پرواز میخواهد