2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
شما واقعا لطف دارین من دنبال یه کتابی چیزی بودم تا اطلاعاتم تو این زمینه ها بالا بره ولی راستش هیچی مثل شما که دارین اونجا زندگی میکنین نمیتونه به ما کمک کنه واقعا ازتون ممنونم
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
مامن سام منظورتون اینه از پیش دبستانی تا پایان دوره دبیرستان 10 سال میشه ؟
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه چیز دیگه که خیلی برام عجیبه اینه چطوری این همه سال بدون اینکه مریضی داشته باشن عمر میکنن مثلا این توریستا که میان ایران بالای 70 سال دارن ولی ماشاا.... همه رو پا و سرحال و چقد همه لاغرن ولی اینجا از 30 به بعد همه کمردرد و... هنوز میبینی 35 سال ندارن ولی همه دندونا خراب مگه اونجا چیکار میکنن که هم لاغر می مونن هم سالم؟ اینجا با یه زایمان ادم داغون میشه و اگه خودتو بدی دست دکتر دیگه بدتر مثلا خود من بعد زایمان درد دست شدم که الان یه ساله و حتی عملم کردم ولی هنوز ... میگن پیشرفت کردیم ولی یه درد دست ساده رو نمیتونن درمان کنن و فورا هم میگن جراحی عمل جراحی این قضیه داغونم کرده رفتار پزشکا با مردم و اینکه اینقد راحت هر بلایی سرت میارن و هیچی نمیتونی بگی
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
دوستان ببخشید که اومدم تاپیکتونو به هم زدم ولی نمیدونم چطوری جواب سوالامو پیدا کنم بازم از همتون ممنون
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
دوستان تو رو خدا منو راهنمایی کنین من هیچ اطلاعاتی ندارم همسرم توی آلمان یک کار پیدا کرده با درامد سالی حدود ٨٥ هزار یورو بعد از کم شدن مالیات. من اونجا شغل و درامدی ندارم و نمیدونم میتونم کار کنم یا نه چون دندونپزشک هستم و هر دومون هم آلمانی بلد نیستیم و باید طی یکی دو روز آینده هم تصمیم بگیریم تازه دو تا بچه هم داریم . دوستان خوب آلمان نشین من راهنمایی کنین این شرایطی که براتون توضیح دادم چطوره؟ این درامد برای یه زندگی چهار نفره کافیه؟ ممنون میشم کمکم کنین چون در مورد آلمان واقعا اطلاعاتم صفره
یعنی ماهی 7083 یورو تقریبا؟؟ درامد با مالیات یعنی مالیات که پرداخت کنین اینقدر میمونه درسته؟؟ اگر اینطوره عالیه... اینجا با ماهی 3 هزار یورو زندگی خوبی میتونی داشته باشی. با 7000 تا که دیگه عالیه. البته این نظر منه..
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
البته بستگی هم داره کجا زندگی کنی.. مثلا مونیخ با بن خیلی گرونن و با 3000 تا نمیشه خوب زندگی کرد ولی شرق آلمان 3000 تا خوبه. چیزی که هست در هرصورت 7000 یورو خیلی درامد خوبیه نگران نباش عزیزم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
مامان سام سامینا جون خیلی ممنون از راهنماییت و همچنین بچه های دیگه که لطف کردن جواب دادن آره ها ، راست میگید من چین هم بودم اونجا آشپزخونه هاشون کامل بود ، حتما همین کار رو میکنم، اول خونه ببینم چجوریه بعد به فکر خرید و اینجور حرفها می افتم یه سوال خنده دار هم داشتم ، ببخشیدا این که مک دونالد یا ک اف سی یه پک کاملش شامل( همبرگر و نوشابه و سیب زمینی ) یا مرغ سوخواری و ... اونجا چند یورو هست ، حدودا هم بگید ممنون میشم آخه یه نفر گفته بپرسم ممنون
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
ﭘﺎﺭﻣﯿﺪﺍ ﺟﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯿﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺿﺪ ﺍﻓﺘﺎﺏ ﻣﻤﻨﻮﻥ.ﺷﻤﺎ ﯾﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﺮﻕ ﺳﻮﺯ ﺷﺪﻥ ﮔﺮﺩﻥ ﻭ ﺯﯾﺮ ﺑﻐﻞ ﺑﭽﻪ ﭼﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻢ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺳﻪ ﻣﺎﻫﺸﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﭘﻨﺎﺗﻦ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺭﺩ ﭘﻮﺩﺭﺷﻮ ﺍﻣﺎ ﻣﯿﮕﻦ ﭘﻮﺩﺭ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ دﺩﯾﮕﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﺵ. ﻭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﺴﯽ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﯾﺎ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺟﺎﺭﻩ ﺷﯿﺮ ﺩﻭﺵ ﺍﺯ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺩﺍﺭﻩ ؟
تمشک کوچولو منم همین مشکلو با دختر ١٤ روزم دارم، مخصوصا که این آخر هفته حسابی گرم شد، من از همون wundschutz creme penaten از رو مجبوری زدم به زیر گردن و و بغلش یکم بهتر شد ولی منم دنبال یه چیزی واسه مواقع عرق سوز شدن هستم
ﻣﺮ ﻣﺮ ﺟﺎﻥ ﭼﻪکﮐﺎﺭ ﺟﺎﻟﺒﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﺯ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﯽ ﻧﯽ ﻋﮑﺲ ﮔﺮﻓﺘﯽ وﻭﺍﯼ ﺣﺼﺮﺕ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﺫﻫﻦ ﻣﻦ ﻧﺮﺳﯿﺪ ;) اﺍﻟﺒﺘﻪ ﯾﻪ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﻭﺑﻼﮔﺘﻮ .ﺍﺯ ﺍﯾﻦخﺧﻼﻗﯿﺖ ﻫﺎ ﮐﺮﺩﯼ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩبﺑﮕﻮمﻣﺎ ﻫﻢ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﯾﻢ ﻣﻦ ﻫﻤﺶ ﺩﻧﺒﺍﻝ ﺍﯾﻦ ﺍﯾﺪﻩ ﻫﺎهﻫﺴﺘﻢ ﺍﻻﻥ ﻧﯽ ﻧﯽ ﺍﻭﻣﺪﻩیﯾﺎنﻧﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﯽ ﻧﯽ ﻣﻦسﺳﻪ ﻣﺎﻫﺸﻪ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺻﻮﺭﺕ ﺗﺒﺮﯾﮏ عزیزم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

قرص اورژانسی

1376raha | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز