2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام صبح بهاری و زیبای شما و سرد و فصل بارونی ما بخیر آخ دارم میام آلمان آی خوشحالم... مرمر جون وبلاگت خیلی قشنگه.. خوندمش. نمیتونم نظر بذارم چون عضو گوگل نیستم. همینجوری ادامش بده. آیلار جون قدم نو رسیده مبارک عزیزم. اسم دخملت چیه؟ تمشک جون منم همون کرم پناتن میزنم.. پودر خوب نیست میره توی ریشون.... روزهایی که خیلی گرمه و بچه عرق کرده من یه دستمال خیلی خیلی نرم با آب ولرم خیس میکنم روش 1 قطره روغن بچه میریزم و باهاش زیر گردن و بغل و لای چینهای پاهاپو پاک میکنم که اون نمک عرق پاک بشه که نسوزه. بعدم یا با روغن بچه یا با همون کرم چربش میکنم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام دوست جونایی که آلمان هستین. من میخواستم در مورد پناهندگی برای یکی از دوستام بدونم کسی رو اگه میشناسین یا دیدین با پناهندگی امده ممنون میشم راهنمایی کنین پیام خصوصی هم بهم بدین خیلی بهتره. مرسی
فروش عطرهای فرانسوی با قیمت بسیار نازل http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1103243
مرسی تمشک کوچولو و پارمیدا جون، اسم دخترم آیلار هست امروز دکتر بودم دکی هم گفت با آب ولرم تمیز کنم زیر گردن و بغلشو، بعدش هم کرک بزنم،رهمونطور که پارمیدا جون هم توضیح داد. من یه مشکل دیگم دارم و اونم ترشحات چشم آیلار هست، دکتر میگه عفونته و زمان نیاز داره تا خوب بشه، الان 8 روزه که قطره میزنم، از یکشنبه قطره floxal داد دکتر بچه ها، کسی تا حالا همچین تجربه ای داشته؟ دکتر بچه برای نینی شما چی تجویز کرده؟
نیکی جان من اطلاعی ندارم. آیلار جون (چه اسم قشنگی) ماما من قطره چشمی Euphrasia را بهم پیشنهاد کرد که بزنم از شرکت Wala پرس بندیه و هرروز 2 قطره یکی صبح و یکی شب توی هر دو چشمش میریختم... البته ماما اول بهم گفت با شیر خودم امتحان کنم.. گفت شیر خودت را بچکون توی چشمش.. من انجام دادم بد نبود.... این شیر مادر برای همه چیز خوبه..
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا جون کسی رو هم نمیشناسی راهنماییم کنه? اگه بود بهم لطفا پیام خصوصی بدین. دوستانی که رفتین از چه طریقی رفتین. میشه راهنماییم کنین. چه راهی ساده و مطمین هست?
فروش عطرهای فرانسوی با قیمت بسیار نازل http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1103243
سریعترین روش کسب اقامت کانادا: لیست مشاغل نیروی متخصص فدرال کانادا در تاریخ 6 June 2014 برابر 16 خرداد 1393 بروزرسانی شد. در این فهرست تعداد پرونده های دریافت شده در بخش نیروی متخصص فدرال تاکنون مشخص شده است و تا ابتدای ژانویه 2015 بروزرسانی آن ادامه دارد تا در مجموع 25000 پرونده در 50 رشته با سقف ماکزیمم 1000 پرونده پذیرفته شوند. در حال حاضر رشته تحلیل گر مالی-برنامه نویس کامپیوتر-مهندس کامپیوتر بیشترین آمار تکمیل مدارک را دارا می باشند. تاکنون 157 پرونده از 25000 پرونده تکمیل شده است. ************************************ برنامه نیروی متخصص فدرال دارای شرایط کلی زیر برای اقدام است: 1- یکسال سابقه کار طی ده سال گذشته به صورت فول تایم(یا برابر آن به صورت پارت تایم) و با حقوق در یک رشته مشخص طبق کدهای NOC 2- دارا بودن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه 3- کسب امتیاز از سن (بیشترین امتیاز تا سن 35 سال) 4- دارا بودن مدرک تحصیلی از دانشگاه که توسط WES ارزیابی شده است 5- انطباق پذیری و ... **************************************************** همچنین تعداد 17 نفر (کل ظرفیت 500نفر) در بخش دانشجوی دکتری کانادا پرونده اقامتی خود را ارسال کرده اند. برای دیدن جدول کامل رشته های تکمیل شده نیروی متخصص فدرال کلیک کنید. http://www.ganjico.com/Details/306 وب سایت وکیل رسمی مهاجرت در ایران و کانادا
تمشک کوچولو و پارمیدا جون مررررررسی که به وبلاگم سر زدین نمشک کوچولو نی نی م هنوز دنیا نیومده و توی دلم 6 ماهشه بچه ها من چکار کنم از دست این دکتر ها هنوز به من نگفتن که نی نی م 100 در 100 چیه الانم که دکترم میگه دیگه سونو نمیکنم تا هفته ی سی ام اگه بخوام باید هزینه اش و آزاد بدم / منم اگه بخوام هزینه بدم خوب میرم یه جایی که سونوی سه بعدی داشته باشه / ولی نمیدونم بیمارستان انجام میده یا نه ؟ سونو سه بعدی داره یا نه ؟ چـــکار کنم ///// راهنمایی کنید لطفا
دوستان و مامانهای مقیم آلمان اومدن به سایت و سوال پرسیدن و منتظر جواب موندن خبلی سخته <<<<<< یه پیشنهاد >>>>>>> برای اینکه باهم بهتر در تماس باشیم و سوالاتمون زودتر به جواب برسه یه گروه توی وایبر درست کنیم چون همه گوشی و اینترنت داریم هر کی موافقه یه پیام خصوصی به من بده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز