2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
مر مر جون سلام من چون میام اینجا و سوال میپرسم،لطفاً درخواست دوستیمو قبول کن و اینکه اگر گروه تشکیل دادین،شماره بدین منم بیام عضو بشم
سارا کوچولوى من ٤ شهریور ٩٣ به دنیا اومد...خدایا ازت ممنونمممم☺️😘😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ﭘﺎﺭﻣﯿﺪﺍ ﺍﺯ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯿﺖ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﺮﻕ ﺳﻮﺯ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺷﯿﺮ ﺩﻭﺵ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩﯼ ﺩﺍﺭﯼ ؟ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﻃﻮﻓﺎﻥ ﻣﯿﮕﯿﺪ ﻣﺎ ﺟﻨﻮﺏ ﺍﻟﻤﺎﻥ هﺴﺘﯿﻢ ﻭ ﺍﺯ ﮔﺮﻣﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻫﻼﮎ ﻣﯿﺴﯿﻢ ﭼﻪ ﺑﺴﺎﻃﯽ ﺷﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﺭﺣﻢ کنه
تمشک کوچولو عریرم ، برای من که شخصا دادن شماره مهم نیست ، یاهو مسنجر هم باز نیاز به لب تاب و غیره داره ، من منظورم یه چیز راحت و خیلی دم دستی (فوق سریع) بود // در واقع چندتا دوست که شرایط تقریبا مشابهی دارن با هم در تماس باشن و از تجربیات هم استفاده کنن البته من این گروه تشکیل دادم و 4-5 نفری هم اعضا داره // بازم اگه کسی دوست داشت پیام بده
دوست جونا سلام من و شوشو قصد داریم اگه بشه تا 2 سال دیگه بیایم آلمان فقط راهنمایی زیاد نیاز دارم. ممنون میشم هرکی میتونه بهم اطلاعات بده 1. میخواهیم مدرک فنی و حرفه ای بگیریم برای کاری که بشه بعدا توسط اون مدرک کرد. به نظرتون دنبال چه کلاسهایی باشیم؟ 2. قراره کلاس آلمانی بریم تا چه سطحی نیاز هست بدونیم و اگه کتابی به فارسی میشناسین که مفید باشه ممنون میشم بگین 3. من فوق لیسانس روانشناسی از دانشگاههای دولتی با معدل خوب دارم و همسری لیسانس مهندسی صنایع از یکی از بهترین دانشگاهها اما معدلش بالا نیست. برای رشته اش اونجا کار هست؟ رشته من که نیاز داره زبانم خیلی قوی باشه که سخته. 4 . یکی از دوستامون میگفت پناهندگی بهترین راه و وقتی زبان بدونین و مدرک هم داشته باشین کارتون زودتر راه میفته. و اینکه آلمان با پناهنده ها خیلی خوب برخورد میکنه و امکانات خوبی میده. درسته آیا؟ 5. و شما برای ما چه راهی رو پیشنهاد میکنین که حتما جواب بده؟ ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووون
فروش عطرهای فرانسوی با قیمت بسیار نازل http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1103243
سلام دوستان این گروه که میگین فقط اونایی که مقیم المانن میتونن عضو بشن؟
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
سلام به همگی عشق سبز این دومین طوفانی که در 10 سال گذشته امد البته 10 ساله پیش فاجعه بیشتر داشت من این بار تو المان نبودم ولی هر روز خبر رو نگاه میکردم خوب خدا رو شکر که بخیر گذشت
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
نیکی من سوالات شما رو کپی کرم و زیر هر کدوم تا اونجایی که بتونم جواب میدم شاید بدردتون خورد نیکی پست ها : 507 عضویت:1392/8/5 1393/3/22 - 10:35 صبحگزارش پست نامناسب لینک مستقیمارسال ایمیل دوست جونا سلام من و شوشو قصد داریم اگه بشه تا 2 سال دیگه بیایم آلمان فقط راهنمایی زیاد نیاز دارم. ممنون میشم هرکی میتونه بهم اطلاعات بده 1. میخواهیم مدرک فنی و حرفه ای بگیریم برای کاری که بشه بعدا توسط اون مدرک کرد. به نظرتون دنبال چه کلاسهایی باشیم؟ انیجا مدرک فنی و حرفهای که شما از ایران بگیرید اصلا بدرد کار نمخوره تنها شاید بتونید بتونید از اون مدرک برای این استفاده کنید اگه بطور مثال ارایشگری بخونید اینجا 6 ماه قبول کنند و شما باید 2 سال و نیمه دیگه درس بخونید تا کار پیدا کنید معدل مدرک فنی حرفه ای اینجا بهش Ausbildungمگین که 3 سال هستش 2. قراره کلاس آلمانی بریم تا چه سطحی نیاز هست بدونیم و اگه کتابی به فارسی میشناسین که مفید باشه ممنون میشم بگین شما هر چی بیشتر زبان بخونید به نفعتون هست کتابی رو نمیشناسم 3. من فوق لیسانس روانشناسی از دانشگاههای دولتی با معدل خوب دارم و همسری لیسانس مهندسی صنایع از یکی از بهترین دانشگاهها اما معدلش بالا نیست. برای رشته اش اونجا کار هست؟ رشته من که نیاز داره زبانم خیلی قوی باشه که سخته. رشته تحصیلی شما باید اینجا حتما به تایید برسه و میتونید تو مراکز ایرانی کار کنید که مربوط به کمک به پناهنده ها هستش ولی اگه بخواید ادامه تحصیل بدین امکانات هست که تا صطح دکترا بخونید شوهرتون هم باید اینجا ادامه تحصیل بده وگرنه شانس کار نداره 4 . یکی از دوستامون میگفت پناهندگی بهترین راه و وقتی زبان بدونین و مدرک هم داشته باشین کارتون زودتر راه میفته. و اینکه آلمان با پناهنده ها خیلی خوب برخورد میکنه و امکانات خوبی میده. درسته آیا؟ پناهندگی خوب شرایط خودش رو داره که کی شما قبول بشین اون هم ریسکش زیاده شاید سالیان سال طول بکشه که هر چه سن شما بالاتر بره شانس کار و تحصیل رو از دست میدید امکانات پناهندگی در المان جالب نیست البته تا زمانی که قبول نشید همش به شانس شما ربط داره 5. و شما برای ما چه راهی رو پیشنهاد میکنین که حتما جواب بده؟ بهترین راه از نظر من ادامه تحصبل هستش
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
نیکی من سوالات شما رو کپی کرم و زیر هر کدوم تا اونجایی که بتونم جواب میدم شاید بدردتون خورد نیکی پست ها : 507 عضویت:1392/8/5 1393/3/22 - 10:35 صبحگزارش پست نامناسب لینک مستقیمارسال ایمیل دوست جونا سلام من و شوشو قصد داریم اگه بشه تا 2 سال دیگه بیایم آلمان فقط راهنمایی زیاد نیاز دارم. ممنون میشم هرکی میتونه بهم اطلاعات بده 1. میخواهیم مدرک فنی و حرفه ای بگیریم برای کاری که بشه بعدا توسط اون مدرک کرد. به نظرتون دنبال چه کلاسهایی باشیم؟ انیجا مدرک فنی و حرفهای که شما از ایران بگیرید اصلا بدرد کار نمخوره تنها شاید بتونید بتونید از اون مدرک برای این استفاده کنید اگه بطور مثال ارایشگری بخونید اینجا 6 ماه قبول کنند و شما باید 2 سال و نیمه دیگه درس بخونید تا کار پیدا کنید معدل مدرک فنی حرفه ای اینجا بهش Ausbildungمگین که 3 سال هستش 2. قراره کلاس آلمانی بریم تا چه سطحی نیاز هست بدونیم و اگه کتابی به فارسی میشناسین که مفید باشه ممنون میشم بگین شما هر چی بیشتر زبان بخونید به نفعتون هست کتابی رو نمیشناسم 3. من فوق لیسانس روانشناسی از دانشگاههای دولتی با معدل خوب دارم و همسری لیسانس مهندسی صنایع از یکی از بهترین دانشگاهها اما معدلش بالا نیست. برای رشته اش اونجا کار هست؟ رشته من که نیاز داره زبانم خیلی قوی باشه که سخته. رشته تحصیلی شما باید اینجا حتما به تایید برسه و میتونید تو مراکز ایرانی کار کنید که مربوط به کمک به پناهنده ها هستش ولی اگه بخواید ادامه تحصیل بدین امکانات هست که تا صطح دکترا بخونید شوهرتون هم باید اینجا ادامه تحصیل بده وگرنه شانس کار نداره 4 . یکی از دوستامون میگفت پناهندگی بهترین راه و وقتی زبان بدونین و مدرک هم داشته باشین کارتون زودتر راه میفته. و اینکه آلمان با پناهنده ها خیلی خوب برخورد میکنه و امکانات خوبی میده. درسته آیا؟ پناهندگی خوب شرایط خودش رو داره که کی شما قبول بشین اون هم ریسکش زیاده شاید سالیان سال طول بکشه که هر چه سن شما بالاتر بره شانس کار و تحصیل رو از دست میدید امکانات پناهندگی در المان جالب نیست البته تا زمانی که قبول نشید همش به شانس شما ربط داره 5. و شما برای ما چه راهی رو پیشنهاد میکنین که حتما جواب بده؟ بهترین راه از نظر من ادامه تحصبل هستش
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792