تمشک کوچولو عریرم ، برای من که شخصا دادن شماره مهم نیست ، یاهو مسنجر هم باز نیاز به لب تاب و غیره داره ، من منظورم یه چیز راحت و خیلی دم دستی (فوق سریع) بود // در واقع چندتا دوست که شرایط تقریبا مشابهی دارن با هم در تماس باشن و از تجربیات هم استفاده کنن البته من این گروه تشکیل دادم و 4-5 نفری هم اعضا داره

// بازم اگه کسی دوست داشت پیام بده