2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
سلام دوستان یک سوال داشتم که ممنون میشم جواب بدید. من به همراه همسر و پسر دو ساله‏ام احتمالا برای فرصت مطالعاتی دورۀ دکتری باید به شهر فرایبورگ بیایم. کمک هزینۀ دولتی که بهمون تعلق میگیره، 3000 یورو هست. میخوام بدونم که هزینه‏های یک زندگی معمولی توی این شهر ماهانه حدودا چقدره؟ بازم مرسی.
من اسباب ازدیاد نسل نیستم، عامل فساد مردان نیستم، ناموس هم نیستم، من یک زن هستم،‌ یک انسان که برابر و آزاد آفریده شده. نه بهشت زیر پای من است و نه جهنم و افتخار فرستادن مردان به معراج هم نصیب کس دیگری شود، من می خواهم خودم به معراج بروم.
سلام لطفا, جواب سوال منم بدید حراج های المان معمولا چه ماه هایی هست؟؟؟ برند بچه گانه خاصی که جنسش خوب باشه میشناسید ؟؟؟؟ **** یه سوال مهم دیگه هم دارم , شما هایی که الان آلمان زندگی میکنید, کدوم ایالت و شهر رو برای زندگی اگه الان میخواستید انتخاب کنید , انتخاب میکردید؟؟ کسی اینجا اطلاعات از هامبورگ هم داره ؟؟؟؟؟ میخواستم بدونم مرکز شهر هامبورگ کجاست؟اسمش چیه, منظورم اینه ****

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مامان سپهرم شهر freiburg من از این شهر فقط رد شدم چون نزدیک مرز فرانسه و سویس هستش با 3000 یورو در ماه 3 نفر میشه زندگی کرد شهر قشنگی هستش برای یک اپارتمان65 متری باید 500 تا 600 یورو در ماه بدی برق و گاز ماهیانه 120 تا 150 یورو بیمه بستگی به قراردادتون داره خوردو و خوراک هفته این 200 تا 300 یورو البته بستگی داره چند بار در هفته برین بیرون غذا بخورید که اون هم هزینه ای رو براش باید کنار بزاری
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام لطفا, جواب سوال منم بدید حراج های المان معمولا چه ماه هایی هست؟؟؟ همیشه اینجا حراجی میتونی پیدا کنی اگه منظورتون حراج تابستونه از ماه دیگه شروع میشه برند بچه گانه خاصی که جنسش خوب باشه میشناسید ؟؟؟؟ من خودم هر مارکی که از اون لباسش خوشم بیاد میخرم سلیقه ای **** یه سوال مهم دیگه هم دارم , شما هایی که الان آلمان زندگی میکنید, کدوم ایالت و شهر رو برای زندگی اگه الان میخواستید انتخاب کنید , انتخاب میکردید؟؟ همه جا به نظر من مثل همه ولی من به شخصه از المان شرقی خوشم نمیاد و شهر های بزرگ و شلوغ کسی اینجا اطلاعات از هامبورگ هم داره ؟؟؟؟؟ چه اطلاعاتی در باره هامبورگ میخواید ؟ میخواستم بدونم مرکز شهر هامبورگ کجاست؟اسمش چیه, منظورم اینه بهشم میگن fussgängerzone تمام مراکز شهر ها به این اسم هستش تنها مختص هامبورگ نیست
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام مرسی که جواب سوال هام رو دادید منظورم از مرکز شهر اینه که کجای هامبورگ شلوغ تره و مرکز خرید و سنتر های بزرگ و... داره . مثلا شما برای خرید کلی و ... کجای هامبورگ میرید خرید؟ آیا هامبورگ هم از نظر اجاره خانه جای بد و خوب داره .؟ گرون و ارزون داره؟ مثلا خیابون Monckeberg شنیدم یه جایی شبیه تجریش خودمونه. یا خ تقسیم ترکیه . درسته؟؟ اون منطقه اجاره خونه گرونه؟ (یه خونه 60 متری) کلا ارزونترین جا و گرونترین جای هامبورگ کجاست؟ واااای چقدر سوال پرسیدم شرمنده به خدا
سلام مرسی که جواب سوال هام رو دادید منظورم از مرکز شهر اینه که کجای هامبورگ شلوغ تره و مرکز خرید و سنتر های بزرگ و... داره . مثلا شما برای خرید کلی و ... کجای هامبورگ میرید خرید؟ مرکزی رو که برات نوشتم همونجا هست که تمام فروشگاه های بزرگ هستن و همه برای خرید به اونجا میرن خرید کلی منظورت اگه لباسه که خوب همه میرن مرکز شهر و اگه مواد غذایی هر محله ای برای خودش فروشگاه های بزرگ داره که خوب خرید خوراکی رو انجا میکنن نمیان مرکز شهر آیا هامبورگ هم از نظر اجاره خانه جای بد و خوب داره .؟ گرون و ارزون داره؟ همه شهر های المان جای خوب و بد داره و هامبورگ هم جزوش هست و کرایه خونه اینجا تقریبا همه جا یک قیمته فقط مونیخ خیلی گرونتره به نسبت شهر های کوچیکتر ارزونتر هستن مثلا خیابون Monckeberg شنیدم یه جایی شبیه تجریش خودمونه. یا خ تقسیم ترکیه . درسته؟؟ اون منطقه اجاره خونه گرونه؟ (یه خونه 60 متری) مرکز شهر ها همه شکل تجریش هستن از شهر های کوچیک گرفته تا بزرگ و همه مغازه ها مشابه هم کلا ارزونترین جا و گرونترین جای هامبورگ کجاست؟ من هامبور گ زندگی نمیکنم ولی فکر کنم الستا هستش واااای چقدر سوال پرسیدم شرمنده به خدا
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام دوستان گلم همسر من قصد داره مستقل کار کنه کارهای که به ذهنمون رسیده و بیزینس پلنش رو نوشتیم زیشا هایت و یا فار شوله هست ، اگر ممکنه شما هم کاری که به فکرتون میرسه رو پیشنهاد بدید (البته میدونم هر کاری دوره خواص خودش رو داره ، صرف نظر از دوره لطفا نظرتون رو مطرح کنید))
سلام میشه بگین متوسط درامد اونجا چقده ایا همه میتونن با هر شغلی که دارن با هزینه های بالا یی که داره راحت زندگی کنن؟ برای کار اگه بخوایم بیایم چقد سرمایه باید با خودمون بیاریم ؟
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
سلام دوستان من تصمیم گرفتم برای تحصیل به اتریش برم و برای تحصیل میخوام برم با یک بچه شش ساله، بنظرتون میتونم به زبان آلمانی درس بخونم، رشته جامعه شناسی دوست دارم، پیشنهادتون چیه؟ نمونه های موفق دیدین و چقدر باید زبان کار کنم؟
سلام به همگی خوبید ؟ بچه ها به نظرتون چیکار کنم دخترم لج بازیش کمتربشه ...مثلا گاهی یه دفعه ای میاد موهام را میکشه بعد ذوق میکنه , مثلا رفته بودیم مطب دکتر توی یه اتاق وسایل بازی بود اونم داشت بازی میکرد صدامون زدن که بریم تو اتاق منتظر باشیم دخترم شروع کرد به جیغ زدن پرستار که اومد کارت بیمه را بگیره دخترم با جیغ مثلا دعواش میکرد ...گاهی هم که کلا بیرون حرف گوش نمیده چیکار کنم ؟؟؟؟بره مهد بهتر میشه ؟؟ دوست دارم جایی میریم حرفم را گوش کنه که اینطور نیست ..خرابکاری نمیکنه ها ولی خب ... دیشب هم برای تماشای فوتبال خونه دوستمون دعوت بودیم خداییش دخترم فقط میرفت و می اومد خرابکاری نمیکرد , من کنار دوستم بودم دخترم اومد بلند بلند گفت بیده بیده ...دوستم هم عصبانی شد گفت چیه چی میخوای ..خیلی بهم برخورد .. دوست دارم دخترم جوری باشه جایی میریم کنارم بشینه .اصلا کلا عصبانیمممممممممممم
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
پریماه جون دختر من 18 ماهشه ...روابط اجتماعیش خیلی خوبه ها ولی خب اینجوری هم هست..چقدر سخته اینجوری
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز