2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
سلام من می خواستم از مامانایی که المان زندگی می کنن بپرسم که اونجا به بچه ها از 1 سالگی به بعد چند وعده شیر باید بخورند چون از اقوام برای نی نی من شیر combiotik hipp از المان اورده ولی تو جدولش نوشته فقط 2 بار در روز بدید . در ضمن کسی این نوع شیر و داده به بچش خوبه ؟ اصلا بهترین مارک شیر که به بچه ها می دن چیه ؟ چون قراره یکی برام بیاره. ممنون می شم اگه هر کسی می دونه جواب بده .
هیپ که خیلی خوبه. میلوپا و آپتامیل هم همینطور/ عزیزم نوشته روزی 2 بار چون بیشتر از اون احتیاجی ندارن.. یعنی غذا و آب و آبمیوه میخورن. بخوای بیشتر هم میتونی بدی. من پسر اولیم میلوپا و آپتامیل میخورد.. هیپ هم غذاهاشو میخورد و سرلاکش و... مارک خوبیه نگران نباش.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام دوستای گل، نمیدونم من رو یادتونه یا نه ?قدیما یه سری میزدم اینجا ولی چند ماه گذشته حاملگی باعث تنبلی شده بود و خلاصه میومدم گاهی میخوندم و میرفتم. الانم هفته 38 هستم و منتظر اومدن پسری . این زایمان دوممه و ایندفعه میخوام ایشالا اگه بشه طبیعی زایمان کنم. دعا کنید که بشه و بتونم. یه سوال داشتم ، می خواستم بدونم برای گرفتن شناسنامه تا چند وقت بعد میتونیم بریم سفارت? فوری باید برم یا دو سه هفته بعد از تولد هم میشه? اگه جواب بدین ممنون میشم . در ضمن اگه هواتون مثل هوای شهر ما بعد از دو هفته آفتابی شده ، معطل نکنید بپرید بیرون و حالشو ببرید . :)
Lilypie Pregnancy tickers
سلام یاسی برای گرفتن شناسنامه هر زمانی که بخوای میتونی بری جتما باید ترمین بگیری بدون ترمین هم نمیشه هوای شهر ما که عالی بود و جای شما خالی
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام تالا سویا همون سویا هستش تو بسته های سلیفنی از سایز ریز تا درشت هم داره فروشگاهایی مثل REWE : EDEK: حتما توشون میتونی پیدا کنی البته تو قسمت BIO
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام دوستان ببخشید چند تا سوال داشتم ازتون!! من همسرم برای سفر کاری داره میاد المان ازش خوستم برام یک سری چیزا بخره. می خواستم ببینم به نظر شما خوبه یا نه؟ گفتم یه جارو شارژی و اتو بوش بیاره به نظرتون قیمتش از ایران مناسبتره؟
خدایا به خاطر همه مهربونی هات ممنون
سلام بچه های عزیز ببخشیدا من همیشه زحمت میدم به شما ها ، دوباره چندتا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید من تا یک ماه دیگه به احتمال زیاد مییام هامبورگ برای زندگی ، الان فعلا منتظر جواب ویزامون هستیم میخواستم بدونم اونجا ویزیت دکتر کودکان چقدره؟ دکتر کودکان خوب تو هامبورگ میشناسید؟ در ضمن به نظر شما چه سیم کارتی رو بگیرم که روش اینترنت فعال باشه؟؟ قیمتش چقدره حدودا؟ برای بیمه کردن خودمون چه بیمه ای خوبه؟؟؟ کدوم بیمه تکمیل تره؟ کلا چه چیز هایی رو اونجا با بیمه میشه استفاده کرد؟ مثلا دندانپزشکی هم شامل بیمه میشه؟ ماهیانه چقدر باید برای بیمه پرداخت کرد؟ پیش پرداخت هم داره؟ برای خرید سیم کارت کجا برم؟ برای بیمه کجا ها باید رفت به آلمانی بگید ممنون میشم ببخشید سوال هام زیاد شد
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
سارا خانومی خوب جنوب المان درصد خارجی هاش کمتره شاید برای ساکنین اونجا سخت باشه کا با خارجی در تماس باشن ولی خیلی قشنگ و کوهستانی و زمستانهای سرد و تابستانهای خیلی قشنگ و گرم داره
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
mozhdeh من جواب سئوالاتت رو یکی یکی زیر هر سظر مینویسم سلام بچه های عزیز ببخشیدا من همیشه زحمت میدم به شما ها ، دوباره چندتا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید من تا یک ماه دیگه به احتمال زیاد مییام هامبورگ برای زندگی ، الان فعلا منتظر جواب ویزامون هستیم میخواستم بدونم اونجا ویزیت دکتر کودکان چقدره؟ اگه بیمه باشی ویزیت نباید پرداخت کنی بچه ها تا زمانی 18 سال پول دارو پرداخت هم نمیکنن اگه ازاد بخوای پول بدی هر دکتری یک پول ویزیت میگیره از 20 تا 50 یورو ویزیت دکتر بعلاوه جلسه اول هر ازمایش یا کار خاصی انجام بده دکتر کودکان خوب تو هامبورگ میشناسید؟ من هامبورگ نیستم و کسی رو نمیشناسم در ضمن به نظر شما چه سیم کارتی رو بگیرم که روش اینترنت فعال باشه؟؟ قیمتش چقدره حدودا؟ شما هر سیم کارتی رو بگیرید روش میتونید اینترنت وصل کنید فقط باید یک گوشی ازاد داشته باشین مثلا هر فروشگاه غذایی برای خودش کارت تلفن داره که شما از طریق اینترنت خودتون رو انلاین میکنید و اینترنت رو هم میتونید وصل کنید من خودم ALDI رو دارم و خیلی راضی هستم میتونید کارت شارز بگیرید یا اینکه ماهیانه خودتون رو ابون ماه کنید که از 8 یورو در ماه شروع میشه و اینترنتش هم سرعتش خوبه برای بیمه کردن خودمون چه بیمه ای خوبه؟؟؟ بیماها تقریبا همه مثل هم هستن زیاد تفاوتی ندارن کدوم بیمه تکمیل تره؟ کلا چه چیز هایی رو اونجا با بیمه میشه استفاده کرد؟ هر چیزی رو که شما تصور کنید پولش رو بیمه میده برای دارو هر رقم دارو سهم پرداختی شما 5 یورو هستش مثلا دندانپزشکی هم شامل بیمه میشه؟ دندانپزشکی هم شامل بیمه هستش ولی بعضی از کارها رو باید تقریبا 20 درصدش رو خودتون پرداخت کنید ماهیانه چقدر باید برای بیمه پرداخت کرد؟ پیش پرداخت هم داره؟ شما بر حثب میزان حقوقتون پول بیمه پرداخت میکنید پیش پرداختی هم نداره برای خرید سیم کارت کجا برم؟ از فروشگاه گرفته تا کیوسک سیگار فروشی و مغازه های مربوط به تلفن و شرکت مخابرات تا کافی نت همه کارت تلفن میفروشن برای بیمه کجا ها باید رفت به آلمانی بگید ممنون میشم خوب باید شما برای بیمه کردن اگه شما از طریق ویزای کاری میاید از طریق محل کار شما بیمه میشید و قرارداد بیمتون رو میدن اگه خصوصی میخواید بیمه بشید هم باید فیش حقوقی یا مدرک درامدی داشته باشید بعلاوه حساب بانکی شرکت بیمه هم بهش KRANKEN VERSISCHERUNG میگن ببخشید سوال هام زیاد شد امید وارم که جواب سئوالات شما رو داده باشم
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
فرزانه 12 اگه از حراجی بخره خوب فکر کنم از ایران ارزونتره و نصبت به ایران جنسش بهتر ولی تنها مشکلش گارانتی هستش که باید بپرسی ایا با داشتن کاغذ خرید ایا در ایران هم وسایل برقی که از خارج خریداری میشه گارانتی داره یا نه
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792