2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
دوست من یه کابینت و یه اتاق خوابش رو از اوتو گرفته
راضی هم هست
میگه چون کاتالوگه و فروشگاه نداره و بر مبنای سفارش شما ساخته نمیشه قیمتهاش خیلی خیلی مناسبه

همون ها رو بخوای بری حضوری از فروشگاه بخری خیلی گرونتره

اتاق خوابش رو چهار ساله خریده که شامل تخت و میز های بغل تختی و کمد هست
در های کمدش هم از این ریلی هاست
**** سکوت، گاهی بهترین تحقــــیر است...! ****

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوست عزیزی که دنبال متر لیزری بودی
امروز من آلدی بودم
دیدم آورده
قیمتش هم 12,99 euro

اگه شهری که هستی مربوط به ALDI S�D باشه میتونی سر بزنی
و میتونی بخری
هم متر لیزری داشت هم سنسور شناسایی
جفتشون هم قیمتشون یکی بود
**** سکوت، گاهی بهترین تحقــــیر است...! ****
سلام بر دوستان آلمان نشین

میام هر ازگاهی دو سه صفحه آخر رو میخونم...امیدوارم همگی خوب و خوش باشید.... راستی salbei همون پونه است..

نمیدونم چرا من کلا از طعم چای گیاهی ها خوشم نمیاد.... ولی چای نعنای تازه رو که درست میکنم با نبات خیلی خوشمزه میشه....امتحان کنید

همین زالبای رو هم تازه بخرید و و با یکمی چای سیاه دم کنید اونم خوب میشه....
yesterday you said tomorrow....just do it
ملودی
زالبای پونه نیست
گیاه پونه در کنار اب و در لای سخره ها رشد میکنه و برای همین بهترین دارو برای اسهال و استفراغ و برای سرفه هستش
ولی زالبای
بوته هستش و برگهای درشتی داره
البته زالبای اگه برگه های تازش با کره سرخ بشه مثل چیپپس میشه و در کنار مرغ بسیار خوشمره
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
راست میگی مامان سامینا؟ ... ممنون نمیدونستم....نمیدونم چرا همیشه فکر میکردم زالبای همون پونه است... الان رفتم دیکشنری رو نگاه کردم دیدم به اسم مریم گلی ترجمه کرده...
yesterday you said tomorrow....just do it
ﺩﻭﺳﺗﺎﻥ ﺳﻼﻡ.ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ ﺷﮑﻢ ﺑﻨﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ ﺍﺯ ﮐﺤﺎ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﮕﯿﺮﻡ.ﺍﺯ ﺩﮐﺘﺮ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺣﻪ ﭼﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻢ ﮔﻔﺖ ﻣﺎ ﺗﻮ ﺍﻟﻤﺎﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﯿﮑﻨﯿﻢ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻭﺭﺯﺵتﺗﺤﺮﺑﻪ ﺷﻤﺎجطور ﺑﻮﺫﻩ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻦ ﺣﺪﻭﺩ ﺑﯿﺴﺖ ﺭﻭﺯ ﻣﯿﺸﻪ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ ﮐﺮﺩﻡنﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺩﯾﺮﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﯾﺎ ﻧﻪ.ﻭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﯾﻨﺤﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻝ ﺩﺭﺩ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﭼﯿﺰﯼ ﺗﺤﻮﯾﺰ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ انگار
سلام سلام
سال نو همه مبارک. همیشه سبز و پاینده باشین دوستان خوبم.

ملوس جون برات اطلاعات گرفتم... ببین اینجا هم مثل ایران, خونو تعویض میکنن. 3 تا قرص هست که باعث میشه آهن خون که میره بالا ,بوسیله ادرار و.. از بدن دوباره خارج شه. برای تالاسمی ماژور فقط 1 راه درمان وجود داره که خالی از ریسک هم نیست. درمانش مثل (دور از جون) سرطان میمونه.. یعنی با شیمی درمانی و برق. که مغز استخون بیمارو میکشن و مغز استخوان جدید بهش پیوند میزنن ... منتهی ریسکش اینه که سیستم ایمنی بدن خیلی خیلی خیلی ضعیف می شه و خب ممکنه بیماریهای دیگه بیشتر اذیت کنن و طول بکشن. توی کلینیکهای اینجا در کنار پزشکهایی که هستن یه روانکاو و روانشناس هم روی این بیمارها کار میکنن و مواظبن که روحیشونو از دست ندن...

اینها اطلاعاتی بودن که من گرفتم. امیدوارم به دردت بخوره.

راستی پناهندگی هم بهترین گزینه هست برات چون همه پول درمانتو میدن. ولی اگر الان بری آلمان و اقامت دائم معمولی بگیری ممکنه بیمه ها بیمت نکنن ولی با پناهندگی حتما پول درمانو از همون لحظه ورودت به آلمان میدن.

در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز