سلام به همگی من ازالمان هستم من تازه در این سایت عضو شدم البته درطول حاملگیم مطالعه می کردم ولی هیچوقت وقت نداشتم که بخوام عضو بشم خوشحال می شم با شماها اشنا بشم
دوست من یه کابینت و یه اتاق خوابش رو از اوتو گرفته راضی هم هست میگه چون کاتالوگه و فروشگاه نداره و بر مبنای سفارش شما ساخته نمیشه قیمتهاش خیلی خیلی مناسبه
همون ها رو بخوای بری حضوری از فروشگاه بخری خیلی گرونتره
اتاق خوابش رو چهار ساله خریده که شامل تخت و میز های بغل تختی و کمد هست در های کمدش هم از این ریلی هاست
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نوروز را با پکیج های نوروزی سیمیا به عزیزانتان در ایران تبریک بگویید گروه سیمیا اولین ارائه دهنده خدمات ارسال هدیه به ایرانیان خارج از کشور http://simiaservice.com/gift
ملودی زالبای پونه نیست گیاه پونه در کنار اب و در لای سخره ها رشد میکنه و برای همین بهترین دارو برای اسهال و استفراغ و برای سرفه هستش ولی زالبای بوته هستش و برگهای درشتی داره البته زالبای اگه برگه های تازش با کره سرخ بشه مثل چیپپس میشه و در کنار مرغ بسیار خوشمره
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام سلام سال نو همه مبارک. همیشه سبز و پاینده باشین دوستان خوبم.
ملوس جون برات اطلاعات گرفتم... ببین اینجا هم مثل ایران, خونو تعویض میکنن. 3 تا قرص هست که باعث میشه آهن خون که میره بالا ,بوسیله ادرار و.. از بدن دوباره خارج شه. برای تالاسمی ماژور فقط 1 راه درمان وجود داره که خالی از ریسک هم نیست. درمانش مثل (دور از جون) سرطان میمونه.. یعنی با شیمی درمانی و برق. که مغز استخون بیمارو میکشن و مغز استخوان جدید بهش پیوند میزنن ... منتهی ریسکش اینه که سیستم ایمنی بدن خیلی خیلی خیلی ضعیف می شه و خب ممکنه بیماریهای دیگه بیشتر اذیت کنن و طول بکشن. توی کلینیکهای اینجا در کنار پزشکهایی که هستن یه روانکاو و روانشناس هم روی این بیمارها کار میکنن و مواظبن که روحیشونو از دست ندن...
اینها اطلاعاتی بودن که من گرفتم. امیدوارم به دردت بخوره.
راستی پناهندگی هم بهترین گزینه هست برات چون همه پول درمانتو میدن. ولی اگر الان بری آلمان و اقامت دائم معمولی بگیری ممکنه بیمه ها بیمت نکنن ولی با پناهندگی حتما پول درمانو از همون لحظه ورودت به آلمان میدن.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد