2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
http://www.baby-walz.de

http://www.baby-markt.de

اینها وبسایتهاشونه میتونی یه نگاه بندازی.. توی فروشگاه بیشتر جنس دارن البته
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ساکهایی هم که من داشتم این دوتان... خیلییییی عالین هر جفتشون. البته رنگهاشون فرق میکنن.. ولی مارک و مدلش همیناست

http://www.baby-markt.de/Unterwegs/Wickeltaschen/LAESSIG-Wickeltasche-Messenger-Bag-Classic-Design-world-of-bambi-black.html

http://www.baby-markt.de/Unterwegs/Wickeltaschen/LAESSIG-Wickeltasche-Metro-Bag-Vintage-Rosebud-Fairytales.html
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام بر دوستان

مادر من تابستون برام از ایران یه قابلمه مسی آورده....چند باری توش غذا درست کردم و داخلش کدر و خاکستری رنگ شده.... راستش با این بار محدودی که میتونم ببرم ایران خیلی برام زور داره یه قابلمه هم بزنم زیر بغلم و برای سفید کاری ببرم ایران و برگردونم.... میخواستم ببینم اینجا تو آلمان کجا میشه این قابلمه رو بدم برام سفید کنند.... شما اطلاعاتی در این مورد دارید؟
yesterday you said tomorrow....just do it
ﻣﻠﻮﺩﻱ
ﺑﺮﻭ Rwe
ﻗﺴﻤﺖ ﻟﻮاﺯﻡ ﺷﻮﻳﻨﺪﻩ ﺑﺭاﻱ ﺗﻤﻴﺰ ﻛﺮﺩﻥ ﻧﻘﺮﻩ و ﻣﺲ
ﻫﻢ ﺩﺳﺘﻤﺎﺵ ﻫﺴﺖ و ﻫﻢ ﻛﺮﻣﺶ
ﮔﺮﻭﻥ ﻫﻢ ﻧﻴﺴﺖ
ﺯﺣﻤﺘﺶ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺗﻪ ﻛﻪ ﺗﻤﻴﺰﺵ ﻛﻨﻲ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
مرسی مامان سام سامینا..... آخه میگن این باید یه لایه قلع اندود بشه....بهم گفتن نباید تهش رو با سیم یا لوازم شوینده بشورم چون اون یه ذره قلعش هم از بین میره....کلا پروسه سفید کردن یعنی یه لایه قلع بدن کف قابلمه..... اینجا من دیدم قابلمه مسی میفروشن....نمیدونم اونها هم اینطور سیاه میشه یا نه...و اگه میشه اینا کجا میدن واسه سفید کاری...

با اینحال ممنون ...حالا یه سر میرم Rewe ببینم اون دستمالها و کرمی که میگی چه جوریه...
yesterday you said tomorrow....just do it
سلام دوستان
راستش یه سئوال دارم
پسر من قراره 5 شنبه لوزه هاش رو عمل کنن و کوچیک کنن چون بزرگه و راه تنفسش رو گرفته و شبها تو خواب مشکل تنفس داره
از طرفی یکسال و نیم پیش هم عمل پولیپ کرد
ون پولیپش بزرگ بود و پولیپش رو برداشتن
دکتر گفت احتمال داره پولیپش هم عود کرده باشه و لازم باشه دوباره اونم برداریم
حالا سئوالم اینه کسی تجربه عمل کوچیک کردن لوزه ها رو داره؟
دکتر میگفت لوزه هاش داره کار میکنه و نمیخوام لوزه هاش رو بردارم با لیزر هر چند که من فکر میکنم فرقی بین لیزر و تیغ نیست ..و گفت فقط از گوشت اضافه کنار ش بر میدارم که راه تنفسش باز بشه
شما ها کسی برای بچه اش این عمل رو اینجا انجام داده؟عوارض بعدش؟خونریزی داره؟درد داره؟؟تا چند روز باید استراحت بکنه
انقدر استرس دارم و حالم بده که خدا میدونه


یه سئوال دیگه هم اینکه ایا اینجا بتادین و الکل سفید تو داروخانه ها وجود داره که برم بخرم؟

ممنون میشم جواب بدین

**** سکوت، گاهی بهترین تحقــــیر است...! ****
عشق سبز در مورد سوال اولت هیچ اطلاعی ندارم

در مورد سوال دومت تو داروخانه ازت میپرسه الکل سفید رو برای چی میخوای...اگه برای ضدعفونی میخوای یه اسپری مخصوص هست برای ضدعفونی کردن زخم که سوزش هم نداره اون رو بخر....
yesterday you said tomorrow....just do it
با اجازه ...
ثبت نام هفته هشتم شروع شد
اونایی که نی نی میخوان معجزه در راهه ....
ختم دسته جمعی حدیث کساء در روز جمعه بعد از نماز ظهر
خانمهای منتظر نی نی در صورت ثبت نام سن و ماه اقدامتون را بفرمایید
خانمهای باردار شمام میتونید به نیت سلامتی نی نیاتون تو ختم شرکت کنید

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=690406&PageNumber=1777

سلام دوستان. یه سوال داشتم. برای سفارت المان تو ایران، تقاضای ویزای شنگن بیمه مسافرتی رو روزی که نوبت هست از طرف میخوان. حالا اگه به یک نفر ویزا ندن می تونه بیمشو کنسل کنه و پولشو پس بگیره؟ اگه آره کدوم بیمه؟ مرسی پیشاپیش
عشق سبز خدا بد نده

دوستم پسرش پارسال عمل کرد با لیزر کوچیک کردن
2 روز بیمارستان بودن و فقط بعداز عمل یک چند ساعتی بچه بی قراری میکرد و بعد خوب بود
خوب هم میخورد
دکتر دستور داده بود بهش مرطب بستنی بدن
الکل هم درسته باید به دارو خانه بگی برای چی میخوای
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به عشقِ💔

مستانه۶۹ | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز