ساکهایی هم که من داشتم این دوتان... خیلییییی عالین هر جفتشون. البته رنگهاشون فرق میکنن.. ولی مارک و مدلش همیناست
http://www.baby-markt.de/Unterwegs/Wickeltaschen/LAESSIG-Wickeltasche-Messenger-Bag-Classic-Design-world-of-bambi-black.html
http://www.baby-markt.de/Unterwegs/Wickeltaschen/LAESSIG-Wickeltasche-Metro-Bag-Vintage-Rosebud-Fairytales.html
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد