2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
malooosmooochooo

عزیز
اینجا چیزی به اسم درمانگاه وجود نداره
الان برات توضیح کامل میدم امید وارم که کمکی بهت بشه
اینجا وقتی میای تقاضای پناهندگی میدی
میبرنت تو خونه هایی که میگن کمپ چند روزی اونجا باید بمونی و بعد میبرنت دادگاه و از شما میپرسن که جرا امدی
و برای چی میخوای بمونی
هموجا شما باید بگی که مشکل سلامتی داری
بعد شما رو میفرستن دکتر داخلی اونجا از شما تو مطب ازمایش خون میکنن
و نرمال فرداش جواب ازمایشت میاد
اگه مشکل خاصی باشه فوری میفرستنت بیمارستان و تحت درمان قرار میگیری
خودشون تشخیص میدن کدوم بیمارستان باشی
تمام بیمارستانها فوق تخصص بیماریهای خاص رو ندارن ولی خودشون منتقل به بیمارستانهایی که بشه درمان کرد میفرستن

اینجا کلینیک های مخصوص هم هست که باز خود بیمارستان معرفی میکنه برای ادامه درمان

این کل توضیح بود در رابطه با درمان در المان
بدون که ولت نمیکنن اگه خودت هم نخوای نمیزارن بری تا درمان نشی
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مامان سام سامیا جان واقعا ممنون از راهنماییت عزیزم
دیگه مطمئن شدم
مرسی عزیزم

من دارم کارای زبانمو جور میکنم که یه دوره فشرده رو بگذرونم
من دارم مدرک کاردانی نقشه کشی صنعتی میگیرم از یک دانشگاه دولتی
به نظرت اونجا کاربرد داره؟
سلام مامانا. خوبین. من با یه ماما صحبت کردم قرار شده کلاسای Geburtsvorbereitung رو برم پیشش. واسه بعد از زایمان هم میاد خونه ولی موقع زایمان نمیاد. حالا دنبال اینم که هباممو عوض کنم برم با یه Beleghebamme که موقع زایمان هم بیاد. زنگ زدم بهش، خودش هم تو همون بیمارستان که من می خوام زایمان کنم کار می کنه یه مطب هم داره. می گه هزینه هاشو بیمه می ده به جز هزینه زایمان 300یورو که خودم باید بدم (زایمان هم تو بیمارستان هست). در ضمن من بیمه AOK دارم. واقعا Beleghebamme باید پول بدیم؟ کسی تجربشو داره؟ ممنونمممممممممممممم پیشاپیشششش
سلام،ببخشید که ممکنه سوالم بى ربط باشه
دوست همسرِ من،داره چند ماه دیگه از آلمان میاد ایران،فقط بهمون گفته که هرچى که خرید سیسمونى داشته باشیم،برامون انجام میده

منم گفتم کالسکه و کریر و ساک وسایل و آغوشى و سرویس ظروف پخت و پز بچه و سرویس غذا خورى و شیشه و ... رو برامون بگیره،اما من و همسرم نمیدونیم چه برندى تو آلمان براى این وسایل خوبه،اصلاً هیچ ذهنیتى نداریم.

میخواستم ببینم شما خانوماى مهربون میتونید تو این مواردى که گفتم کمکم کنید...

اگه این لطفو بهم بکنید،واقعاً ممنونتون میشم.
سارا کوچولوى من ٤ شهریور ٩٣ به دنیا اومد...خدایا ازت ممنونمممم☺️😘😍
malooosmooochooo

خواهش میکنم
شما حتما باید کمی زبان یاد بگیرید بخاطر شرایظ خاصی که دارین چون اگه بخواید دکتر برید و هم بیمارستان براتون سخت نباشه
البته بهتون مترجم معرفی میکنند ولی خوب همیشه که با شما نیست
کار
تا زمانی که شما قبول نشید و زبان یاد نگیرید خوب کار هم خبری نیست
در ضمن باید مدارکتون رو به تایید وزارت کار المان و یک اداره یدگه هم برسونید
حتما مدرک دیپلم و 4 سال دبیرستانتون هم باید همراه داشته باشین
که در اینده بدردتون خواهد خورد

خوب المانی یک زبان سخته بخاطر ارتیکل هایی که داره اگه از اول درست یاد بگیرید و سعی کنید حرف بزنید نه سخت نیست
سال اول بزرگترین نخش رو داره در زبان گرفتن
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
راستى،میخوام قیمتاش فضایى نباشه،و کلاً حراجهاى اونجا چه زمانهایى هست؟؟

تا دو سه ماه آینده حراجى هست؟؟

خیلى برام مهمه که وسایلش خوب باشه
سارا کوچولوى من ٤ شهریور ٩٣ به دنیا اومد...خدایا ازت ممنونمممم☺️😘😍
دیبا خانوم
راستش اینجا برعکس المانه
هیچ کس دونبال مارک نیست همه میخوان ببینن با کمترین هزینه چه چیز خوبی رو میتونن تهیه کنن
ولی از اینها گذشته دوست شوهر شما چه ادم خوبیه
این همه وسیله ای که شما گفتین بخواد با هواپیما بیاره که کلی اضافه بار باید بده
چون همه سنگین هستن

بهشون بگین
کالسکه هرچی سبکتر باشه و تاشو بودنش بهتر برای گذاشتن داخل ماشین
کالسکه از چند قسمت تشکیل میشه
اول پایه
دوم صندلی نوزاد که صندلی ماشین هم میشه از 1 تا 9 کیلو هست
سوم صندلی اسپورت که از 9 تا 36 کیلو
و اگه هم بخواید تخت هم داره
و صندلی ماشین که اون هم از 9 تا 36 کیلو
کیسه زمستانی که بر روی کالسکه وصل میشه
صاک نوزاد جای شیشه. چتر . کاور بارون که نرمال روی خود کالسکه هست
من خودم
مکسی کوزی برای پسرم گرفتم
که اینهایی که گفتم
تقریبا 1600 بورو شد که هر دو بچه هام با اینها بزرگ شدن و الان هم نو نو
که واقعا نمیدونم چیکارش کنم

شیشه و غیره تمام مارکها خوبن
بهشون بگین مارکی رو بگیره که تست شده باشه
و مارک روش داشته باشه

این راهنمایی من بود
امید وارم بچه های دیگه هم نظراتشون رو بدن
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
Mamane sam samia

دوست همسرم واقعاً خیلى خوبه،همراه خانومش داره میاد،خودش گفته اضافه بار مشکلى براش نداره،اما ما حتماً هزینشو بهش میدیم

من منظورم مارکش نبود،کیفیت بیشتر برام مهمه،و اینکه مثلاً کالسکه اش خیلى امکانات داشته باشه،و جنسش خوب باشه.

راستش منظورتونو نفهمیدم که میگین روش مارک داشته باشه،مگه تو آلمان هم جنس تقلبى هست؟؟

شما هیچ فروشگاه یا محل خاصى رو براى خرید اینجور چیزها پیشنهاد نمیدین؟؟؟
سارا کوچولوى من ٤ شهریور ٩٣ به دنیا اومد...خدایا ازت ممنونمممم☺️😘😍
دیبا بانو
کالسکه و کریر من ماکسی کوزی هستن. منتها کوئینی و هارتان هم خیلی خوبن. ساک بیبی مارک لسیگ L�ssig دارم خیلی راضیم. آغوشیم مارک لاسکال Lascal خیلی خیلی راضیم. مارک بی یورن Bj�rn هم خوبه خیلی. ظروف پخت و پز ندارم توی همون ظرفهای خودمون براش غذا میپزم. لوازم غذاخوری هم مال پسر اولم بیورن بود راضی بودم. ولی برای پسر کوچکم تصمیم دارم یه چیز ساده تر بگیرم.. مثل مام و یا اونت
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا جون یه سرى از حروفِ اسمایى که نوشتى نیست،جاش مربع اومده،میشه بگى اینا رو از چه فروشگاههایى گرفتى؟؟

و میشه بگى اینا مال کدوم کمپانى ها هست؟؟

چون من باید به دوست همسرم اطلاعاتو بدم

ممنونم
سارا کوچولوى من ٤ شهریور ٩٣ به دنیا اومد...خدایا ازت ممنونمممم☺️😘😍
اونایی که نوشتم مارکهاشونه. اون مربع اولیه a دو نقطه روش داره. دومیه o دو تا هم نقطه روش داره.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
فروشگاههای بیبی زیاد هست آلمان. babymarkt o babywalz خیلی خوبن. همه چیز هم دارن. بیبی والتز یکمی گرونتر مارکته.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز