malooosmooochooo
عزیز
اینجا چیزی به اسم درمانگاه وجود نداره
الان برات توضیح کامل میدم امید وارم که کمکی بهت بشه
اینجا وقتی میای تقاضای پناهندگی میدی
میبرنت تو خونه هایی که میگن کمپ چند روزی اونجا باید بمونی و بعد میبرنت دادگاه و از شما میپرسن که جرا امدی
و برای چی میخوای بمونی
هموجا شما باید بگی که مشکل سلامتی داری
بعد شما رو میفرستن دکتر داخلی اونجا از شما تو مطب ازمایش خون میکنن
و نرمال فرداش جواب ازمایشت میاد
اگه مشکل خاصی باشه فوری میفرستنت بیمارستان و تحت درمان قرار میگیری
خودشون تشخیص میدن کدوم بیمارستان باشی
تمام بیمارستانها فوق تخصص بیماریهای خاص رو ندارن ولی خودشون منتقل به بیمارستانهایی که بشه درمان کرد میفرستن
اینجا کلینیک های مخصوص هم هست که باز خود بیمارستان معرفی میکنه برای ادامه درمان
این کل توضیح بود در رابطه با درمان در المان
بدون که ولت نمیکنن اگه خودت هم نخوای نمیزارن بری تا درمان نشی
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .