2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
عشق و دوست داشتن موهبتی الهی است.
هر دو میدانید ولی گاهی باید ابرازش کنید
میتونید از طریق وبسایت سیمیا سرویس پکیج ویژه ولنتاین رو برای عزیزانتان در ایران سفارش بدید
اگر سفارش خودتون رو تا 22 بهمن ثبت کنید یک عطر رایگان به پکیج شما اضافه خواهد شد

http://simiaservice.com/gift

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یه سوال دارم ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید
یکی از دوستای نزدیکم عید میخواد برا مسافرت بیاد آلمان من میخاستم بهش پول بدم تا بیاد و از اونجا برا پسرم مولتی ویتامین بخره و غذاهای کودک بیاره میخاستم بدونم
اولا اونجا مولتی ویتامیناش خوبه؟آخه همه بچه بچه هاشون تپلن یا این تپلی جزو نژادشونه
بعدش من میخام بدونم اگه خوبه چقدر پول کافیه که بهش بدم
ممنون
نازنین مامان افا طاها

اینجا هیچ بچه ای توپل نیست همه بچه ها رو نمودارن اگه بچه ای هم توپل و موپل باشه دکتر بهش رزیم میده
شربت سانستویل رنج سنی داره 3 تا 6 سال و به بالا که از 6 سال با اهن هست
قیمتش تو دارو خانه ها گرونتره
ولی تو فورشگاه ها شیشه بزرگش من میخرم 10 یورو
غذا اینجا بیشتر شیشه ای
که نمیتونه بیاره یا اگه بتونه چند تا شیشه نمیدونم
ولی همه هر شیشه زیر 2 یورو هست
غذاهای بهش میگن ب ق ا ی
که جعبه ای هست اونا هم تقریبا از 3 تا 5 یورو
باید ببینی چقدر میتونه بیاره برات مشکل اینجا بار هست

میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ﺳﻼﻡ
ﺷﻬﺮ ﺭﻭ ﺷﻤﺎ اﻧﺘﺨﻮاﺏ ﻧﻤﻲ ﻛﻨﻴﺪ
اﺩاﺭﻩ ﭘﻨﺎﻫﻨﺪﮔﻲ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ ﻣﻴﻔﺮﺳﺘﻪ
ﻫﻴﭻ ﻛﺴﻲ ﻧﻤﻲ ﺗﻮﻧﻪ ﺑﮕﻪ ﻛﺪﻭﻡ ﺷﻬﺮ ﺳﻬﻤﻴﻪ ﺩاﺭﻩ

ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻛﺎﺭﻳﺶ ﻫﻢ ﻧﻤﻴﺸﻪ ﻛﺮﺩ

اﮔﻪ ﻗﺒﻮﻝ ﺑﺸﻴﺪ ﻫﺮ ﺟﺎﻳﻲ ﻣﻴﺘﻮﻧﻴﺪ ﺑﺮﻳﻦ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
اﻳﻨﺠﺎ ﻫﻤﻪ ﺷﻬﺮ ﻫﺎ اﻣﻜﺎﻥ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻫﺴﺖ اﮔﻪ ﺑﻪ ﻛﻠﻨﻴﻚ ﺗﺨﺼﻮﺻﻲ ﻫﻢ. اﺣﺘﻴﺎﺝ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﻴﻔﺮﺳﺘﻦ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام بچه ها
من یه کمک فوری میخوام
اینجا بیمه نداریم چون تصمیم به برگشت دارم و دو روزه پسرم داره سرفه میکنه . فقط سرفه بدون تب و ابریزش بینی . البته بی حال هست و سرفه هاش هم خشک نیست . چی کار کنم.
تو ایران که بودم برای پیشرفت نکردن سرفه و تبدیل به عفونت نشدن بهش شربت سرفه و خلت آور میدادم دکترش شربت سرماخوردگی اصلا تجویز نمیکرد و اگر هم تب میکرد استامین افن. من ماشالله انقدر مشنگ هستم که هیچ دارویی برای بچه نیاوردم و دو تا هم 5 ساله دارم
ولی در عوض یه کیسه دارو برای خودم !!!! حالا چیکار کنم چه دارویی شبیه این و از کجا میتونم بگیرم . نگران تب هستم . استامین افن از کجا بگیرم تا نصف شب تب کرد داشته باشم . همه چی ام تکمیله !!! نه زبان المانی بلدم و نه کلینیک و ... نزدیکمون میشناسم
ﺑﺮﻭ ﺩاﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺑﺮاﺵ ﻧﺎﺯ اﺳﭙﺮﻱ ﺑﮕﻴﺮ( ﻗﻂﺮﻩ ﺑﻴﻨﻲ)
و ﺭﻭﺯﻱ 3 ﺑﺎﺭ ﺑﺮاﺵ ﺑﺰﻥ
ﺭﺳﺖ ﻣﻦ, د . اﻡ
ﺷﺮﺑﺖ ﺳﺮﻓﻪ ﺩاﺭﻥ
ﺗﺐ ﺑﺮ ﻫﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻧﺴﺨﻪ ﭘﺰﺷﻚ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ
ﺑﮕﻮ ﻛﺪﻭﻡ ﺷﻬﺮﻱ ﺑﺮاﺕ ﭘﺴﺖ ﻛﻨﻢ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام دوستان
خوبین؟
من یه نی نی سه ماهه دارم
عموم که تو آلمان هست از اونجا برام چایی رازیانه fennel tee فرستاده که گویا برای دلدرد نی نی خوبه
هم لیپتون
هم پودر
هم چای حالت مورچه ای
حالا میخوام ببینم کی باید اینو به نی نی بدم و چند بار در روز؟
آیا میتونم غلظتشو کم و زیاد کنم؟
کدوم مدلش بهتره؟ میتونم نبات توش بندازم؟
برای نی نی سه ماهه چند سی سی خوبه؟ چون روش نوشته یک قاشق چایخوری تو 100 سی سی آب که خوب خیلی زیاده برای بچه 3ماهه
ممنون میشم اگه تجربه ای دارین بهم بگین
اگر کسی را نداشتی که به او فکر کنی به اسمان بیندیش زیرا درآن کسی هست که به تو می اندیشد...
خزان جون.....روی این چایها نوشته از چه سنی میشه به بچه داد.... اون مقدار دوزی که نوشته یک قاشق چایخوری توی 100 سی سی آب خواسته غلطتش رونشون بده....شما میتونی این مقدار رو نصف کنی...نصف قاشق چایخوری توی 50 سی سی آب....
yesterday you said tomorrow....just do it
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🖤

arezo1388 | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز