سلام ملوس جون,
ببین من زنگ زدم به خالم نبودن مامان بزرگم گفت الان برای 3 هفته رفتن مسافرت.... اگر توی اسکایپ آنلاین شد میپرسم برات اگر نه باید 3 هفته صبر کنیم تا بیان.... ببخشید توروخدا... ولی من توی چندتا لینک خوندم و نوشته بودن که کلینیک مخصوص اصلا برای بیماران تالاسمی هست همراه با مشاور و روان شناس و ....
حرفهای مامان سامینا هم درمورد رسیدگی به پناهنده ها همه درسته.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد