2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای ملوس جان این حرفا چیه؟ جبران چیو میخوای بکنی عزیزم.

من برات سوال میکنم عزیزم. خالم رادیولوژ هست و شوهر اون یکی خالم جراح مغز. البته به رشتشون ربطی نداره ولی جفتشون توی بیمارستان هم کار میکنن. برات میپرسم حتما. اونها میدونن.

من مقیم آلمانم منتهی الان کنیام فعلا برای یه مدت.

بذار من از شوهرخالم بپرسم.. اون توی دوستاش پزشکی که بیماری شما بهش مربوط بشه حتما میشناسه (خودم نمیدونم پیش چه پزشکی باید بری؟) اگر لازم شد مدارکتو میگم بفرستی که براشون بفرستم....

تا آخر هفته به من وقت میدی؟ (منظورم شنبه و یکشنبه هست)
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ملوس

درمان در المان رایگانه و در رابطه با تالاسمی اول که متاسف هستم که دچار همچین بیماری شدی
بعد اینجا امکانات زیادی دارن
زمانی که تقاضای پناهندگی بدی از همون ثانیه اول بری دکتر تحت درمان قرار میگیری
و امکانات زیادی هم بهت میدن تا بتونی زودتر درمان بشی
هر چی باشه امکانات اینجا 1000 بار بهتراز ایرانه
فقط باید خودت رو اماده کنی که زمان زیادی نمیتونی خانوادت رو ببینی قانونی حداقل 4 تا 8 سال طول میکشه
نه اینکه اصلا نشه
اونها میتونن بیان ولی از طرف شما نه
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
مرسی مامان سام سامینا جون و آیلار2014 جون و همچنین پارمیدا جون و عشق سبز جون که همیشه پاسخ گوی سوال های من هستید ،
ممنون که دیدم رو باز تر کردید نسبت به این موضوع.


♡♡ ♥♥ ♡♡ ♥♥ ♡♡ ♥♥ ♡♡

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
سلام دوستان ممنون که جوابمو میدین
دیگه مونده بودم چه کار کنم و از چه راهی اطلاعات به دست بیارم
بارمیدا جان شده 1 سالم صبر میکنم تا بهم جواب بدی
من شرایط عادی ندارم که بخوام ریسک کنم سر زندگیم ولا مثل بقیه که شرایطشون خوبه میتونن بدون در نظر گرفتن چیزی بیان و پناهنده بشن
من باید 21 روز تا 1 ماه یک بار حتما حتما خون بزنم والا هیچ کاری نمیتونم بکنم مثل یه آدم فلج میشم
وقتی خون دارم مثل یه آدم عادیم ولی اگر تا 1 ماه بهم خون نرسه عین فلجا میشم
ملوس عزیز
راستش من در رابطه با مدارکت اصلا کاری نمیتونم بکنم ولی در رابطه با امدنت

میتونم یک وکیل خوب بهت معرفی کنم
بعد عزیز شما باید هر طوری که میخوای بیای حتما مستقیم بیای اینجا
شاید اصلا قبولت نکنن بخاطر او مجارایی رو که تعریف میکنی ولی چند سالی طول میکشه
تا بخوان شاید بیرونتون کنن
و از روز اول همنطوری که بهت گفتم تحت معالجه قرار میگیری
الان جند سالی برای اینکه هزینه درمان رو در کشور المان بیارن پایین
برای هر بیماری کلینیک هایی رو البته تخصصی درست کردن
که اشخاص سریع به این مراکز معرفی میشن
و این مراکز متخصصین خوبی دارن
اگه خواستی بعد میتونیم با هم تلفنی صحبت کنیم و بیشتر راهنماییت کنم
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
مامان سام سامیا جان
من در مورد اومدنش مشکل ندارم از طریق یکی از آشناهای دوستم میخوام بیام
من طریقه درمان واسم مهمه و همین که میگین برمون نگردونن
من میخوام بدونم درمانم اونجا چطوریه و هزینه اش چطوره
اصلا منو به عنوان یه پناهنده قبول میکنن ؟
یا چون این بیماریو دارم برم میگردونن؟
من میخوام بدونم توی بیمارستانا چطوری با این بیماری برخورد میکنن و طریقه درمان چطوریه

نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه؟؟/
ﺳﻼﻡ ﻣﻠﻮﺱ
ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﺩﻳﺮ ﺟﻮاﺏ ﺩاﺩﻡ
ﺩﺭ ﺭاﺑﻂﻪ ﺑﺎ ﺑﺮﮔﺸﺗﻦ اﮔﻪ ﺳﻤﺎ ﺩﻟﻴﻞ ﻗﺎﻧﻊ ﻛﻨﻨﺪﻫﺎﻱ ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﻦ ﺑﺮاﻱ ﻣﻮﻧﺪﻥ
ﺷﺎﻳﺪ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻃﻮﻝ. ﺑﻜﺸﻪ ﻭﺑﻼﺗﻜﻠﻴﻒ ﺑﻤﻮﻧﻴﺪ
ﻫﻴﭻ ﮔﺎﺭاﻧﺘﻲ ﻧﺪاﺭﻩ ﺑﺮاﻱ. ﺩاﺩﻥ اﻗﺎﻣﺖ ﺑﻪ ﻛﺴﻲ
ﺷﺮاﻳﻄ ﺧﺎﺹ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻭ ﺩاﺭﻩ و ﻫﺮ اﻳﺎﻟﺘﻲ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻭ ﺩاﺭﻩ
ﻗﺎﺿﻲ ﻫﻢ ﺷﺮﻁ ﻣﻬﻢ و ﻣﻬﺮﻩ اﺻﻠﻲ ﺩﺭ ﺟﻮاﺏ ﺩاﺩﻥ ﻫﺴﺘﺶ

ﻃﺮﻳﻘﻪ ﺩﺭﻣﺎﻥ...... ﻫﻤﻪ ﺟﺎﻱ اﻟﻤﺎﻥ ﻳﻜﺴﺎﻧﻪ و ﺷﻤﺎ ﺑﻌﺪاﺯ. اﻳﻨﻜﻪ ﺗﻘﺎﺿﺎﻱ ﭘﻨﺎﻫﻨﺪﮔﻲ ﺑﺪﻳﻦ اﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﻟﺤﻆﻪ ﺑﻴﻤﻪ ﻫﺴﺘﻴﻦ. و ﻣﺠﺎﻧﻲ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻣﻴﺸﻴﺪ.
ﻫﺮﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺗﻘﺎﺿﺎﻱ ﭘﻨﺎﻫﻨﺪﮔﻲ ﺑﺪﻩ ﻗﺒﻮﻟﺶ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﺮﻳﺾ ﻫﺴﺘﻴﻦ
ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛﺰ ﺭﺳﻴﺪﮔﻲ ﺑﻪ ﺑﻴﻤﺎﺭاﻧﻪ ﻧﻪ ﺯﻧﺪاﻥ اﻳﻨﻬﺎ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺴﺘﻦ
و ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﺳﻴﺪﮔﻲ ﻣﻴﻜﻨﻦ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام ملوس جون,

ببین من زنگ زدم به خالم نبودن مامان بزرگم گفت الان برای 3 هفته رفتن مسافرت.... اگر توی اسکایپ آنلاین شد میپرسم برات اگر نه باید 3 هفته صبر کنیم تا بیان.... ببخشید توروخدا... ولی من توی چندتا لینک خوندم و نوشته بودن که کلینیک مخصوص اصلا برای بیماران تالاسمی هست همراه با مشاور و روان شناس و ....

حرفهای مامان سامینا هم درمورد رسیدگی به پناهنده ها همه درسته.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز