سلام به همگی من ازالمان هستم من تازه در این سایت عضو شدم البته درطول حاملگیم مطالعه می کردم ولی هیچوقت وقت نداشتم که بخوام عضو بشم خوشحال می شم با شماها اشنا بشم
مثلا همنطور که مثلا زدی به انوان کارگر رستوران اگه کارگر ساده باشه فقط از وزارت بهداشت نامه میخواد که یک کلاس 6 ساعته هستش برای رعایت کردن نظافت و غیره
بعنوان اشپز اگه رستوران ایران باشه که اصلا مدرک زبان لازم نیست به انوان اشپز رستوراهای خارجی که حتما باید اسبیلدونگ 3 تا5 سابه ببینی 3 سال عدی 2 سال بعد مایستر اسمش هست
داخل ارایشگاه خوب بدون زبان نمیشه کار کرد ولی مدرک زبان نمیخواد اگه بخوای دوره ببینی باید یا اداره کار بهت احازه بده که حتما باید ب 1 رو داشته باشی کارهای اداری بدون مدرک تحصیلی اصلا نمیشه
دانشگاه هم باید ب 2 رو داشته باشی
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سارا خانومی والا من 13 ساله که المان هستم و تو خانواده ای زندگی میکنم که همه بالای 30 ساله اینحا زندگی میکنن ووووووووووووووووووو تو همین ایالت نورد راین وستفالن هم زندگی میکنم همیجنی چیزی رد باره اقامت نشنیدم و این قانون اقامت ایالتی نیست کشوری
باید یکی از والدین پاس المانی داشته باشن که به بچه تعلق بگیره
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
منم نشنیدم با به دنیا اومدن بچه بهش تعلق بگیره مادر یا پدر باید داشته باشن
مدرک هم برای کار b1 رو میخوان تازه اگه تازه اومده باشی و b1 هم داشته باشی فکر نکن مثل بلبل صحبت میکنی بنده خودم دو سه هفته دیگه امتحان b1 دارم روزی چند ساعت هم میخونم مدام هم تلویزیون و رادیو المانی سعی میکنم برم بیرون ججاهایی که شلوغه هی المانی حرف زدن مردم رو بشنوم ولی وقتی مقایسه میکنم میبینم از کل زبان المانی شاید من 30 درصد اول راه باشم
مدرک هم داشته باشی باید چند سال تو محیط باشی و کنتاکت داشته باشی تا زبانت در حد معمولی رو به خوب بشه
سلام ، مرسی دوستان خوبم که جوابم رو دادید من واقعیتش الان توی ایران A1رو دارم میخونم و اونجا (هامبورگ) هر وقت بیایم میخوام یه SPA بزنم و 2 نفری هم اونجا استخدام کنم برای کار ، شوهرم هم میخواد مغازه کیف و کفش بزنه ، نمیدونم واقعا اونجا برای این کار ها چه مدارکی نیاز داریم
آزیتا جون از این نامه نگاری ها نگو که دلم خونه تازه نامه نگاری برای امتحان b1 رو بگو برای ادارات که بماند هفت خوان رستمیه واسه خودش این نامه نگاری به اداره ها
سلام دوستان من یه خانم ۲۵ ساله هستم که بیماریه تالاسمی ماژور دارم و اینجا توی ایران برای درمانم خیلی مشکل دارم یعنی در واقع دارم مرگ تدریجی خودمو هر روز میبینم شوهرمم واقعا ااز این موضوع واقعا ناراحته چند وقت بیش دکترم توی بیمارستان بهم گفت کشور آلمان یه کشور خیلی مجهزه بای درمان این بیماری بهتره به این کشور مهاجرت کنین شوهرمم عقیده اش اینه که توی این کشور من عمر معمولی ندارم و ....... بنابراین قصد دارم به این کشور مهاجرت کنم ولی اصلا اطلاعات درستی در مورد نحوه درمان و زندگی توی آلمانو ندارم کسی هم ندارم که کمکم کنه به خاطر همین تصمیم گرفتم این تایبیک رو را اندازی کنم تا شاید شما دوستان بتونید کمکم کنید
من میخوام به عنوان بناهنده به این کشور برم و اگر حتی یک درصد هم بدونم که طریقه درمان اونجا بهتر از اینجاست درنگ نمیکنم چون اینجا چیزی به اسم درمان وجود نداره ما هر ماه باید ۲ کیسه خون تزریق کنیم که این باعث میشه آهن بدنمون بره بالا برای دفع آهن بدنمون یه دارو یی وجود داره که بهش میگن دسفرال ما شبی ۶ تا باید استفاده کنیم که ماهیانه میشه ۱۸۰ تا فکر میکنید ماهیانه چند تا به ما میدن؟
فقط ۳۰ تا اونم با کلی این درو اوندر زدن واسه بیدا کردنش
من کسیو ندارم که واسم اونجا تحقیق کنه که درمان اونجا چطوریه ؟ یا اصلا تالاسمی دارن؟ من نمیدونم از کجا این اطلاعاتو به دست بیارم و توی گوگلم هرچی سرچ کردم به نتیجه نرسیدم
در مورد زبان برای کار... راستش من رفتم سرکار کسی مدرک ازم نخواست ولی خب میدیدن چطور حرف میزنم دیگه. مخصوصا که شغلم هم همش با زبان کار داشت.... ممکنه با آ1 ویزا کار بدن.. ولی آخه با مدرک آ1 واقعا زیاد زبان نمیدونه آدم و برای کار باید زبان بیشتری دونست که بتونه کارشو پبش ببره... البته توی اجتماع که باشین زود راه میوفتین و زبان یاد میگیرین.... منتهی نامه نگاری و اینا باید حسابی بلد باشین.
درمورد پاس هم من نشنیدم که بچه بدنیا بیاد پاس آلمانی میگیره. یکی از والدین باید پاس داشته باشن که بچه هم بگیره.
در مورد کالسکه هم من خودم ماکسی کوزی مورا 2008 دارم که برای آرین استفاده کردم.. برای میلان هم استفاده میکنم.. کوئینی هم خیلی خوبه.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد