2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
Salam tameshk kuchulu, man jadidan kaleske Teutonia kharidam. Rastesh kheili gashtam. Age keifiatesh barat moheme Teutonia ya Hartan bekhar. Man ba baghie moghayese kardam va koli khundam raje beheshun. Be nazaram alian. Vali yekam gerunan. Vali age mikhay keifiat motevaset va gheymate motevaset dashte bashan fek konam modelaye ABC design bad nistan.
دوستم زبان فاکتور مهمیه که آلمان موندن رو مشکل میکنه و چندسال عقب میاندازتت. و کی به شما گفته المان با 30 میلیون میتونی درس بخونی اگر دو نفر باشین حداقل ماهی 1500تا 2000 خرجتونه منهای هزینه دانشگاه و اینو هم در نظر داشته باش بدون المانی هیچ کاری حتی تو رستوران ظرف شستن هم نمیتونی انجام بدی در حالی که استرالیا میتونی کار جنرال انجام بدی. من شنیدم استرالیا مالیاتش زیاده و شامل کسانی میشه که اونجا کار دارن منظور اینکه یه بخشی لز پرداخت هات شاید برگرده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سارا خانومی
بانک باید صددر صد بدونه که شما میتونید زمانی رو که باید وام پرداخت کنید کار داشته اباشین
وقتی تقاضا میکنید ورقه درامد سال گذشته شما رو میخوان
بعد دادن وام بستگی به ارزش اون خونه هم هست
کارشناس میاد نگاه میکنه درامد شما چقدر و تمام هزینه های زندگی رو کم میکنه
و در اخر میبینه که شما چقدر در ماه میتونید وام پرداخت کنید

شما باید اول ببینید که چه مقدار میخواین هزیده کنید برای وام گرفتن یک خونه
این خیلی مهمه

میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
تمشک کوچولو، آره تو مدلای ABC تخفیف خورده هایی داره که از 500 600 تا به 300 350 تا رسیدن. به نظرم در حدقیمت متوسط خیلی خوبن. خیلی ها هم تو فروم های آلمانی خوندم راضی بودن. تو خیابونم نگاه کنی 50 درصد کالسکه ها ABC هست دست مردم. نشون میده که به قیمتش می ارزه. البته بازم باید مامانایی که تجربشو دارن بهتر راهنمایی بدن. من که خودمم بچه اولمه و خودم هنوز بی تجربه هستم.
راستی اگه ماشین دارین به نظرم یه مدل از Buggy بگیری به جای Kombiها، به اضافه کریر که صندلی ماشین میشه خیلی برات بهتره. البته توجه کنی که مدل باگیش کریرخور داشته باشه و با آداپتر واسه کریر جور بشه.
سلام بچه های عزیز
من دوباره با سوال جدید اومدم
خیلی هم جوابش برام مهمه،
من شنیدم که توی المان حتما حتما باید برای سر کار رفتن ، هر کاری ، چه گارسن رستوران چه ... مدرکA1رو باید داشته باشیم
همینطور هم شنیدم حتی اگر خودم هم بخوام جایی رو تاسیس کنم و ایجاد شغل بکنم ، بازم باید این مدرک رو داشته باشم،
***
دوستای عزیزم که اونجا زندگی میکنید و یا سر کار میرید ، آیا این موضوع صحت داره؟؟؟
اگر من زبان بلد باشم در حد همون A1ولی مدرک نداشته باشم چی؟ آیا فقط بلد بودن زبان مهم نیست حتما باید مدرک داشته باشم؟؟؟
************
خیلی خیلی ممنون میشم جواب سوالم رو بدید .
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
مژده جون تا جایی که من اطلاع دارم A1 موقع ویزات می خوان. ولی اینجا برای کار حداقل باید B1 رو داشته باشی. حالا دوستان دیگه هم تحربیاتشونو بگن. چون قوانین اینجا بوندس تا بوندس یکم متفاوته.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز