سلام به همگی من ازالمان هستم من تازه در این سایت عضو شدم البته درطول حاملگیم مطالعه می کردم ولی هیچوقت وقت نداشتم که بخوام عضو بشم خوشحال می شم با شماها اشنا بشم
Salam tameshk kuchulu, man jadidan kaleske Teutonia kharidam. Rastesh kheili gashtam. Age keifiatesh barat moheme Teutonia ya Hartan bekhar. Man ba baghie moghayese kardam va koli khundam raje beheshun. Be nazaram alian. Vali yekam gerunan. Vali age mikhay keifiat motevaset va gheymate motevaset dashte bashan fek konam modelaye ABC design bad nistan.
دوستم زبان فاکتور مهمیه که آلمان موندن رو مشکل میکنه و چندسال عقب میاندازتت. و کی به شما گفته المان با 30 میلیون میتونی درس بخونی اگر دو نفر باشین حداقل ماهی 1500تا 2000 خرجتونه منهای هزینه دانشگاه و اینو هم در نظر داشته باش بدون المانی هیچ کاری حتی تو رستوران ظرف شستن هم نمیتونی انجام بدی در حالی که استرالیا میتونی کار جنرال انجام بدی. من شنیدم استرالیا مالیاتش زیاده و شامل کسانی میشه که اونجا کار دارن منظور اینکه یه بخشی لز پرداخت هات شاید برگرده
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
aylar2014 mamnon az rahnamaet.etefaghan yeki az dostam teutonia dare goft hodode 1000 euro hastesh ama vaghean alie az har nazar, rastesh nemikhastam enghadr hazine konam albate hatman modele arzontaram dare hala ABC ro ham mibinam mamnon azizam
سارا خانومی بانک باید صددر صد بدونه که شما میتونید زمانی رو که باید وام پرداخت کنید کار داشته اباشین وقتی تقاضا میکنید ورقه درامد سال گذشته شما رو میخوان بعد دادن وام بستگی به ارزش اون خونه هم هست کارشناس میاد نگاه میکنه درامد شما چقدر و تمام هزینه های زندگی رو کم میکنه و در اخر میبینه که شما چقدر در ماه میتونید وام پرداخت کنید
شما باید اول ببینید که چه مقدار میخواین هزیده کنید برای وام گرفتن یک خونه این خیلی مهمه
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
تمشک کوچولو، آره تو مدلای ABC تخفیف خورده هایی داره که از 500 600 تا به 300 350 تا رسیدن. به نظرم در حدقیمت متوسط خیلی خوبن. خیلی ها هم تو فروم های آلمانی خوندم راضی بودن. تو خیابونم نگاه کنی 50 درصد کالسکه ها ABC هست دست مردم. نشون میده که به قیمتش می ارزه. البته بازم باید مامانایی که تجربشو دارن بهتر راهنمایی بدن. من که خودمم بچه اولمه و خودم هنوز بی تجربه هستم. راستی اگه ماشین دارین به نظرم یه مدل از Buggy بگیری به جای Kombiها، به اضافه کریر که صندلی ماشین میشه خیلی برات بهتره. البته توجه کنی که مدل باگیش کریرخور داشته باشه و با آداپتر واسه کریر جور بشه.
سلام بچه های عزیز من دوباره با سوال جدید اومدم خیلی هم جوابش برام مهمه، من شنیدم که توی المان حتما حتما باید برای سر کار رفتن ، هر کاری ، چه گارسن رستوران چه ... مدرکA1رو باید داشته باشیم همینطور هم شنیدم حتی اگر خودم هم بخوام جایی رو تاسیس کنم و ایجاد شغل بکنم ، بازم باید این مدرک رو داشته باشم، *** دوستای عزیزم که اونجا زندگی میکنید و یا سر کار میرید ، آیا این موضوع صحت داره؟؟؟ اگر من زبان بلد باشم در حد همون A1ولی مدرک نداشته باشم چی؟ آیا فقط بلد بودن زبان مهم نیست حتما باید مدرک داشته باشم؟؟؟ ************ خیلی خیلی ممنون میشم جواب سوالم رو بدید .
مژده جون تا جایی که من اطلاع دارم A1 موقع ویزات می خوان. ولی اینجا برای کار حداقل باید B1 رو داشته باشی. حالا دوستان دیگه هم تحربیاتشونو بگن. چون قوانین اینجا بوندس تا بوندس یکم متفاوته.
بچه ها جوون این حرفه دوستمون یاسی جون درسته؟ یعنی الان تو هر شهری, بچه به دنیا بیاد, بدونه اینکه مامانش اینا پاسه آلمانی داشته باشن, خودش پاسه آلمانی میگیره?