2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
مرسی maman sam samina جونم از راهنمایی هات. آره واسه کالسکه می دونم تو ایران به درد نخور می شه. باشه این موارد رو در نظر می گیرم. چه جالب من نمی دونستم ملافه رو بشورم نرم می شه. بازم ممنون از راهنمایی هات.
به نظرم پوشک را میتونی زودتر بگیری ولی شماره کوچیکش را زیاد نگیر ..

منم با نظر مامان سام موافقم ..

شیشه و پستونک من اونت گرفتم راضی بودم ولی یه شیشه بیشتر نگیر یه وقت میبینی که لازمت نمیشه یا اینکه بچه اون سرشیشه را نمیگیره ..

من دقیقا نمیدونم که شما برای سفر میخوای بری یا نه ولی من کالسکه باخودم نبردم رفتم ایران یه کالسکه معمولی خریدم ..که اونم فقط شمال استفاده کردم جون هرروز با نینی میرفتم قدم میزدم ..اگه کالسکه نبردی حتما آغوشی ببر برای سوار شدن و کلا فرودگاه خیلی استفاده میشه
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام ساحل 89، مرسی از راهنمایی هات. لباس بیرونی هاشم باید بشوریم؟ من فکر می کردم فقط باید تو خونه ای ها و لباس زیراشو بشورم.
واسه لوازم بهداشتی هم تو ایران اکثرا ماستلا یا مادرکر می گیرن. من اینجا تو چنتا فروم آلمانی خوندم پناتن. خیلی گیجم. حالا یه بار هم برم همشو از نزدیک ببینم به قول مامان سام سمینا ببینم کدوم تست گوت داره.
تجربه شما چیه تو وسایل بهداشتی؟ همش یه مارک باشه یا مثلا هر مارکی چیش خوبه؟
سلام آیلار جون
2شنبه هبامه اومد خونمون و ایشون هم به من توصیه کرد که هر چیزی که مربوط به پوشاک بچه هستش رو بشورم از کهنه بگیر تا لباس زیر و رو و ملافه .
در مورد لوازم بهداشتی هم ایشون و هم پارمیدا جون پناتن رو توصیه کردن .
من دو بسته پکپرز سایز 1 گرفتتم که گفت شکاره 1 دو بسته کافیه صبر کن بعد بدنیا اومدن بچه معلوم میشه که چه سایزی باید بگیری .
باز اگه سوالی داشتی بپرس اگه بدونم جواب می دم عزیزم .
آزارم میدهد دیدن آن منظره ای که مادری کودکش را سیلی می زند ولی کودک باز هم دامانش را رها نمی کند...کجاست آن قاضی تا حکم کندکه سرچشمه محبت مادراست یاکودک؟
 Pregnancy Ticker
آیلار جون من مارک پناتن برای دخترم گرفتم ..

پوشک هم پمپرز گرفته بودم ماما اومد و گفت نمیخواد انقدر هزینه کنی برو ارزونتر بگیر میگفت بابت پوشک پول زیاد نده ...و اینکه همیشه پوشک پمپرز نمیگیرم ..

مثلا من دستمال مرطوب گرفته بودم ماما گفت اصلا از این جور چیزها نگیر ..توی دی ام یه چیزهایی هست شبیه دستمال کاغذی هست که پنبه ای الان اسمش دقیقا یادم نیست ..از اونها هم خریده بودم گفت هربار که توی خونه خواستی از دستمال مرطوب کننده برای بچه استفاده کنی به جاش اینهارو توی آب بزن و خیس کن و بچه را باهاش پاک کن ...

در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
وقتی هم که پای نینی کمی قرمز میشد من از مارک weleda استفاده میکردم خوب بود.

شلاف ساک هم به نظرم بگیر ..
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
اون دستمالی رو که ساحل میگه

اسمش waschlappen هستش


ایلا
میتونی پمپرز هم مارک د ام رو بگیری اون هم خوبه بد نیست البته به نظر من یک بسته اولش بیشتر نگیر بیمارستان که اکه احتیاچی نداری و بعد باید ببینی که بچه چند کیلوی بعلاوه اینکه حساسیت داره یا نه


برای قرمزی پای بچه هم میتونی یک بسته نشاسته یا ارد سیب زمینی بگیری داخل یک شیشه بریزی در کنار پنپرزهای بچه بزاری تا احساس کردی قرمزه یکم بردار و روی ناحیه قرمز شده بریز فوری خوب میشه

اینجا دکتر کودکان بچه های من بهم گفت خدا پدرش رو بیامرزه
یک کرم مرطوب کننده دیگه هم هست که از بپانتن هم بهتره یا حتی از محصولات ولدا

اسمش پالیاتیو palliativهست قیمتش هم مناسبه البته باید از داروخانه تهیه کنی
من همیشه بزرگش رو میخریدم چون ارزونتره

میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام به همگی من خودم ایران هستم ولی دختر خاله ام آلمانه و برای عید میاد ایران می خواستم از کسایی که آلمان هستید بپرسم که چه چیزی بگم برام بیاره که تو ایران نیست در ضمن یه پسر ٥ ساله هم دارم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
سلام دوستانی که آلمان زندگی میکنید میشه بهم مشاوره بدید من دوس دارم با همسرم برا زندگی بیاییم آلمان هزینه زندگی تو آلمان ماهی چند در میاد ؟ کار میشه راحت پیدا کرد؟ اگه کسی اومد پست بزاره میام می خونم مرسی

عشقم نفسم دختر مامان تو همه دنیای منی

سلماز مامان علی

البته که فرق میکنه اینجا بستگی به سن و داره دوره 3 تا 6 سال داره و به بالا هم همراه اهن هستش و
بدون قند هم موجوده

میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
نیر وانا نی نی
شما اول باید اقامت بگیرید شرایط گرفتن اقامت هم فرق میکنه
دانشجویی اقامت کاری یا پناهندگی
در هر صورت در هر شرایطی اینجا شما میتونی بعداز داشتن اقامت زندگی متوسطی داشته باشین
اجازه کار هم بستگی به نوع اقامت شما داره
هزینه زندگی 2 نفر در شهر متوسط با زندگی متوسط
بطور تقریبی 2000 تا 2500 یورو
که شامل
کرایه خونه
بیمه درمانی
اب برق تلفن گاز
خورد و خوراک و پوشاک
و کمی پس انداز برای 1 بار مسافرت در سال
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز