سلام به همگی من ازالمان هستم من تازه در این سایت عضو شدم البته درطول حاملگیم مطالعه می کردم ولی هیچوقت وقت نداشتم که بخوام عضو بشم خوشحال می شم با شماها اشنا بشم
مرسی maman sam samina جونم از راهنمایی هات. آره واسه کالسکه می دونم تو ایران به درد نخور می شه. باشه این موارد رو در نظر می گیرم. چه جالب من نمی دونستم ملافه رو بشورم نرم می شه. بازم ممنون از راهنمایی هات.
به نظرم پوشک را میتونی زودتر بگیری ولی شماره کوچیکش را زیاد نگیر ..
منم با نظر مامان سام موافقم ..
شیشه و پستونک من اونت گرفتم راضی بودم ولی یه شیشه بیشتر نگیر یه وقت میبینی که لازمت نمیشه یا اینکه بچه اون سرشیشه را نمیگیره ..
من دقیقا نمیدونم که شما برای سفر میخوای بری یا نه ولی من کالسکه باخودم نبردم رفتم ایران یه کالسکه معمولی خریدم ..که اونم فقط شمال استفاده کردم جون هرروز با نینی میرفتم قدم میزدم ..اگه کالسکه نبردی حتما آغوشی ببر برای سوار شدن و کلا فرودگاه خیلی استفاده میشه
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سلام ساحل 89، مرسی از راهنمایی هات. لباس بیرونی هاشم باید بشوریم؟ من فکر می کردم فقط باید تو خونه ای ها و لباس زیراشو بشورم. واسه لوازم بهداشتی هم تو ایران اکثرا ماستلا یا مادرکر می گیرن. من اینجا تو چنتا فروم آلمانی خوندم پناتن. خیلی گیجم. حالا یه بار هم برم همشو از نزدیک ببینم به قول مامان سام سمینا ببینم کدوم تست گوت داره. تجربه شما چیه تو وسایل بهداشتی؟ همش یه مارک باشه یا مثلا هر مارکی چیش خوبه؟
سلام آیلار جون 2شنبه هبامه اومد خونمون و ایشون هم به من توصیه کرد که هر چیزی که مربوط به پوشاک بچه هستش رو بشورم از کهنه بگیر تا لباس زیر و رو و ملافه . در مورد لوازم بهداشتی هم ایشون و هم پارمیدا جون پناتن رو توصیه کردن . من دو بسته پکپرز سایز 1 گرفتتم که گفت شکاره 1 دو بسته کافیه صبر کن بعد بدنیا اومدن بچه معلوم میشه که چه سایزی باید بگیری . باز اگه سوالی داشتی بپرس اگه بدونم جواب می دم عزیزم .
آزارم میدهد دیدن آن منظره ای که مادری کودکش را سیلی می زند ولی کودک باز هم دامانش را رها نمی کند...کجاست آن قاضی تا حکم کندکه سرچشمه محبت مادراست یاکودک؟
پوشک هم پمپرز گرفته بودم ماما اومد و گفت نمیخواد انقدر هزینه کنی برو ارزونتر بگیر میگفت بابت پوشک پول زیاد نده ...و اینکه همیشه پوشک پمپرز نمیگیرم ..
مثلا من دستمال مرطوب گرفته بودم ماما گفت اصلا از این جور چیزها نگیر ..توی دی ام یه چیزهایی هست شبیه دستمال کاغذی هست که پنبه ای الان اسمش دقیقا یادم نیست ..از اونها هم خریده بودم گفت هربار که توی خونه خواستی از دستمال مرطوب کننده برای بچه استفاده کنی به جاش اینهارو توی آب بزن و خیس کن و بچه را باهاش پاک کن ...
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
ایلا میتونی پمپرز هم مارک د ام رو بگیری اون هم خوبه بد نیست البته به نظر من یک بسته اولش بیشتر نگیر بیمارستان که اکه احتیاچی نداری و بعد باید ببینی که بچه چند کیلوی بعلاوه اینکه حساسیت داره یا نه
برای قرمزی پای بچه هم میتونی یک بسته نشاسته یا ارد سیب زمینی بگیری داخل یک شیشه بریزی در کنار پنپرزهای بچه بزاری تا احساس کردی قرمزه یکم بردار و روی ناحیه قرمز شده بریز فوری خوب میشه
اینجا دکتر کودکان بچه های من بهم گفت خدا پدرش رو بیامرزه یک کرم مرطوب کننده دیگه هم هست که از بپانتن هم بهتره یا حتی از محصولات ولدا
اسمش پالیاتیو palliativهست قیمتش هم مناسبه البته باید از داروخانه تهیه کنی من همیشه بزرگش رو میخریدم چون ارزونتره
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام به همگی من خودم ایران هستم ولی دختر خاله ام آلمانه و برای عید میاد ایران می خواستم از کسایی که آلمان هستید بپرسم که چه چیزی بگم برام بیاره که تو ایران نیست در ضمن یه پسر ٥ ساله هم دارم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
سلام دوستانی که آلمان زندگی میکنید میشه بهم مشاوره بدید من دوس دارم با همسرم برا زندگی بیاییم آلمان هزینه زندگی تو آلمان ماهی چند در میاد ؟ کار میشه راحت پیدا کرد؟ اگه کسی اومد پست بزاره میام می خونم مرسی
نیر وانا نی نی شما اول باید اقامت بگیرید شرایط گرفتن اقامت هم فرق میکنه دانشجویی اقامت کاری یا پناهندگی در هر صورت در هر شرایطی اینجا شما میتونی بعداز داشتن اقامت زندگی متوسطی داشته باشین اجازه کار هم بستگی به نوع اقامت شما داره هزینه زندگی 2 نفر در شهر متوسط با زندگی متوسط بطور تقریبی 2000 تا 2500 یورو که شامل کرایه خونه بیمه درمانی اب برق تلفن گاز خورد و خوراک و پوشاک و کمی پس انداز برای 1 بار مسافرت در سال
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .