سلام maman sam samina جون.
مرسی عزیز از اینکه وقت میذاری و پاسخ می دی. پس حتما لزومی نداره پمپرز که گرونه بخرم. خدا کنه ارزوناشم به بچم بیفته

.
به خدا انقد سوال پرسیدم روم نمی شه بقیه سوالامو راجع به شناسنامه گرفتن و اینا بپرسم.
قبل از بدنیا اومدن بچه هم لزومی هست به یوگندز آمت برم یا باید بعد از بدنیا اومدنش یهو برم؟
سفارت خودمونو خوندم بعد از بدنیا اومدن با در دست داشتن برگه تولد می تونم واسه شناسنامش اقدام کنم.