2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست

اتاق نی نی های نازتون رو با نمدی های شیک و تک زیباتر کنید برای دیدن نمونه کارهای شیک و تک از کلوب و وبلاگ ما دیدن کنید :

کلوب تزیینات نمدی :
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=22435

وبلاگ نمدی :
http://felt-decoration.mihanblog.com/
.•*´`*•.**`•.¸¸.•´*تزئینات نمدی یونیک *.•*´`*•.*`•.¸¸.•´
وبلاگ:http://felt-decoration.mihanblog.com

کلوب نی نی سایت http://old.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=22435
سلام ساحل 89 و برفی جون. خیلی خیلی ممنون ازتون مامانای با تجربه. من دیروز یسر رفتم rossman o dm. نکته جالبی که بهش برخوردم مقایسه محصولات از لحاظ Oeko test بود. مثلا شامپو بچه بوبشن sehr gut بود در صورتی که مثلا شامپوی پناتن هیچی نزده بود. تو نتایج تست های اکو تست هم که می خوندم هردوشون رو بررسی کرده بودن. حالا یه سوال دیگه، واقعا شرمنده که هی می پرسم. من تو گوگل هم کلی راجع به اکو تست خوندم که مواد تشکیل دهنده و تاثیرگذاری یک جنس رو برسی می کنن. آیا مثلا کرم سوختگی دی ام که از اکو تست نمره خیلی خوب گرفته و حدودا 1 یورو و خورده ای هست از کرم سوختگی مارک دیگه که 3 یورو هست و از اکو تست نمره خوبی نگرفته لزوما بهتره؟ منطورم اینه که کلا آیا اکو تست واقعا راسته و واسه گیفیت اجناس می شه ملاک باشه.
خیلی خیلی ممنونم از همتون.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام مامان سام و سمینا جون. مرسی بابت راهنمایی هات، من دقیق متوجه نشدم مگه پمپرز مارک دی ام هم داریم؟ پمپرز که خودش یه مارکه؟
نشاسته یا آرد سیب زمینی رو مثل پودر بچه استفاده می کنی؟ یا با آب به صورت خمیری درش میاری؟
عزیزم در مورد قیمت فکر نکن که اگه گرونتر بخری خیلی بهتره همیشه اینجوری نیست ...در مورد تست ها هم دقیقا اطلاعی ندارم یکی از دوستهام میگفت مثلا بعضیهاشون چندسال پیش این رتبه را گرفتن شاید حالا کیفیتشون مثل قبل نباشه میگم من دقیقاااااااااااا نمیدونم ...بهتره بچه های دیگه راهنماییت کنند ..

من از لیدل پوشک گرفتم خوب بود ...
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
راستی اگه خواستی فلاکس بگیری اصلا از اینهایی که توی دی ام هست و روش مارک گوت داره نگیر من گرفتم زیاد راضی نیستم البته جاهای دیگه هم همونو داره دقت کن.
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
2000 یورو در ماه دیگه ؟میشه 8 میلیون! اگه ویزای تحصیلی بگیریم میشه بعدش تبدیل به اقامت کرد؟ برا زندگی متوسط کدوم شهرش پیشنهاد میدید؟ میشه راحت شغل پیدا کرد؟
ممنون که راهنماییم کردید

عشقم نفسم دختر مامان تو همه دنیای منی

خوب شد یادآوری کردی ساحل جون. واسه فلاکس بچم فکرم گیره چی بهتره. خخخخخخخ هرچی می خوام کلا حساس نباشم رو وسایلش نمی شه. با خودم میگم لااقل یه چی بگیرم به پولش بیارزه.
اگه جنس خاصی رو کسی استفاده کرده و راضی بوده ممنون می شم واسه فلاکس هم راهنمایی کنه.
Aylar2014

سلام خوب نمیدونم چه اسمی رو میشه روی پمپرز گذاشت برای مارکهای دیگه
کلمه پوشک هم درست نیست چون خود این اسم هم چند سال پیش یک مارک بود
مثلا baby love هم خوبه

نشاسته یا ارد سیب زمینی رو باید بصورت پودر استفاده کرد
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
نیر وارنا نی نی

خوب شما اول بایذیرش تحصیلی بگیرید چون مجبورید همومن شهری که بهتون پذیرش میده شما اقامت کنید
بعداز پایان تحصیلات دانشگاهی شما اگه بتونید کار پیدا کنید حتما اقامت هم خواهید گرفت اون هم بستگی به خودتون و رشته ای که میخواید تحصیل کنید داره
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام maman sam samina جون.
مرسی عزیز از اینکه وقت میذاری و پاسخ می دی. پس حتما لزومی نداره پمپرز که گرونه بخرم. خدا کنه ارزوناشم به بچم بیفته .
به خدا انقد سوال پرسیدم روم نمی شه بقیه سوالامو راجع به شناسنامه گرفتن و اینا بپرسم.
قبل از بدنیا اومدن بچه هم لزومی هست به یوگندز آمت برم یا باید بعد از بدنیا اومدنش یهو برم؟
سفارت خودمونو خوندم بعد از بدنیا اومدن با در دست داشتن برگه تولد می تونم واسه شناسنامش اقدام کنم.
Aylar2014

برای گرفتن شناسنامه که شما نباید یونگند امت برین
زمانی که خواستین برای زایمان برین بیمارستان
پاسپسورت و سند ازداجتون رو اماده بزارین
رمانی که بچه بدنیات امد فرداش به شوهر شما مدارکی رو میدن
که همراه مداریک که بهتون گفتم میرن تو همون بیمارستان
قسمت اداریش
اونا فورمی رو به شوهر شما میدن که باید پرکنید
محتواش هم اسم و فامیل و سرپرستی بچه بین هر دو باشه یا نه
که شما باید امضا کنید
بعد شوهرتون تحویل میده
بعداز 2 تا 3 هفته میرید و برای بچه اسلندر بهورده شناسنامه و اگه بخواید
اسوایز که یک چیزی شبیه به پاس هست میگیرید

بعد همونجا بگید که اینتر ناسیونال گبورتس اور کونده میخواید
برای گرفتن شناسنامه ایرانی
مدارک رو تهیه میکنی
بعد یک وقت از سفارت میگیری زمانش بری در یک روز هم شناسنامه میتونی بگیری
هم پاس رو
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
مرسی مامان سام و سمینا جون. من صبح پیغامتو پاسخ دادم نیومده. اشکال نداره.
خیلی خیلی ممنونم ازت بابت توضیحات کاملت. فکر کنم من تا نینیم بدنیا بیاد کلی مزاحمت بشم و هی سوال بپرسم.
آخر هفته خوبی داشته باشین. جای ما که خیلی سرده و برف خوبی اومده و میاد
Aylar2014

خواهش میکنم اگه جواب سئوال شما رو میدونستم حتما راهنمایی خواهم کرد
شما هم اخر هفته خوبی داشته باشین . پیش ما که هوا خوبه و تا حالا زمستون ندیدیم و شکوفه های الو هم در امدن
تمام پیاز نرگس و زنبق و لاله هم سر زا خاک بیرون اوردن .
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز